כל הכבוד לרה"ע אשקלון תומר גלאם: בית כנסת יביל נוסף יגיע לאגמים – אחד יופעל על ידי בית חבד והשני על ידי כולל הרב גלעד בן ברוך : כל הצדדים מרוצים

 

לאחר תקופה ארוכה של אי ודאות, ובהשתדלותו של ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, שפעל להביא לשיויון בית כלל תושבי השכונה לאחר שהצורך הובא לפתחו, בית הכנסת נוסף יובא לשכונה ואחד יופעל על ידי בית חב"ד אגמים והשני יופעל על ידי הרב גלעד בן ברוך.

תושבי השכונה ביקשו הבוקר להודות לראש העירייה תומר גלאם ואמרו: " אנחנו מבינים שהופעל עליו לחץ כבד ממספר כיוונים ושמחים שהוא בחר בדרך של שיוויון לטובת כלל תושבי השכונה. "

תושבי שכונת 'אגמים' מברכים ומודים לראש העיר, תומר גלאם, על הנכונות והרצון האמיתי שהביע למציאת פתרון הולם לסוגיית המבנים עבור המתפללים בשכונה.

במסגרת פגישה של ראש העיר, תומר גלאם, עם הנהלת חב"ד ונציגי התושבים (רביעי), הנחה את הגורמים המקצועיים לבחון בתוך זמן קצר את כל הדרכים האפשריות על מנת להעניק מענה לכל הזרמים והקהילות בשכונה.

כמו כן, מינה צוות פעולה לקיום פגישות עבודה שוטפות ליישום ההנחייה בשיתוף נציגי חב"ד והתושבים.

ראש העיר, תומר גלאם: "תושבי שכונת 'אגמים' חשובים לי ויקרים ללבי, כמו כל תושבי העיר. לצד הפיתוח האדיר והמשמעותי שאנחנו מקיימים בשכונה, ניתן מענה גם לצרכי הציבור הדתי על כל גווניו. הסדר הציבורי ושלום הציבור ורווחתו הם נר לרגלינו ונעשה הכל כדי לוודא זאת".

מנכ"ל מוסדות חב"ד, הרב שמואל גרוזמן: "אני רוצה לשבח את ראש העיר ומאמין בדאגה הכנה שלו ובנחישות שהפגין כדי להביא את הסוגייה לסיומה ולוודא כי אף מתפלל לא יישאר ללא בית".

הרב שמואל גרוזמן מנכ"ל חב"ד אשקלון, רה"ע תומר גלאם, הרב משה פלס, שליח חב"ד אפרידר, הרב לוי פלס שליח חב"ד אגמים, היום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גם הרב גלעד בן ברוך בירך על הפתרון ואמר: אנחנו מברכים את כולם ושמחים שיש פתרון ישים ויעיל לכל הצדדים, לא רצינו ולא רוצים מחלוקת עם אף אחד ומאוד אוהב את חב"ד ושליחיו הנאמנים של הרבי מלובביץ' באשקלון, שמח מאוד על הבשורה המשמחת.

רה"ע תומר גלאם, הרב שמואל גרוזמן, גיורא שירה ועו"ד יוסי פרנקל ממתפללי בית חב"ד אגמים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן