רחוב יאנוש קורצ'אק חוזר לכותרות – הדיירים: "המועדון חזר לפעול" האחראי: "רואה בחומרה את הפניה שאין לה אח ורע מלבד בורות"

אחרי תקופה ארוכה של שקט, תושבים המתגוררים ברחוב יאנוש קורצ'ק טוענים שחוסר הסדר חזר לשכונה.

לטענתם, לאחרונה חזרו למועדון נציגים המאפשרים לערוך במקום אירועי אזכרות בלבד וכעת הם חוששים מאירועים המוניים יותר כפי שהיה בעבר.

אחד התושבים אמר בשיחה עם אשקלנייעס: " אנחנו מאוד אוהבים את כולם וזה לא קשור לגזענות בשום צורה, החברים שלי גם אתיופים וגם להם זה מפריע שיש מועדון מתחת לבית. מה הקשר גזענות? פשוט מועדון מתחת לבית ולא משנה של מי זה, זה מביא אוטומטית בלאגן ואירועים. "

מנגד, האחראי על המקום גבריאל טגבו אמר לנו היום "כיו"ר הקהילה ויועץ ראש העירייה לענייני אתיופים אני רואה בחומרה את הפניה הזו שאין לה אח ורע מלבד בורות. אנחנו נתבע את את הפונה על הוצאת דיבה. המקום סגור אני אישית פוקד את המקום מידי יום.

אנשים ביקשו לקיים אזכרות בתוך המועדון אבל אנחנו פועלים רק לפי ההנחיות של משרד הבריאות ולא מאפשרים לאנשים להיכנס לתוך המבנה.

המקום נעול מזה שלושה חודשים, עוד לפני שיצאו הנחיות משרד הבריאות. אנחנו בעד שכנות טובה, אנחנו חלק אינטגרלי מהתושבים של אשקלון, ואת הפניה הזו אני רואה בחומרה שאין לה אח ורע פרט לבורות.

התקהלויות בחוץ בשטח פתוח זה דבר שהוא מותר ואי אפשר לסגור את האנשים בבתים הכל בהתאם להנחיות. אנחנו עכשיו עם חניה מסודרת למטה מאחורי הבניין ואין לנו קשר או הפרעה לחיי התושבים במקום. "

המועדון המדובר – צילום באדיבות הצלם

כאן באשקלנייעס נמשיך ונעקוב אחר האירועים במטרה שיהיה כיף לכל התושבים ולבאי המקום

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן