מה מצאו בחצר גן ילדים ומי פוחד מבלוני הנפץ בגני הילדים באשקלון? ( סוף טוב )

באחד הימים בשבוע האחרון הגיעה למוקד 100 פנייה מגן ילדים באשקלון, לפיה יש חשד לנפילת בלון נפץ בחצר הגן.

במקביל, הועברה פנייה גם למוקד העירוני, וכוחות הבטחון והחירום של העירייה בראשות ארז שטרית הגיעו לזירת האירוע יחד עם המשטרה.

הגננת, שביצעה את תפקידה כמצופה ודאגה לשלום הילדים בגן, טילפנה כאמור למוקדים וקיבלה תשבחות מאנשי הצוות של העירייה על העבודה והסריקה שערכה כמתחייב.

העירנות של הגננות, במקרים רבים עשויה להציל חיים ובטח כשמדובר בגני ילדים, שבגילאים האלו הם סקרנים יותר ומנסים להגיע לחפצים השונים שנראים כמשחק תמים.

כאמור צוות הביטחון והחירום מהעירייה הגיעה לזירה וכבר מרחוק התברר להם שככל הנראה לא נשקפת סכנה אך בכל זאת הם המשיכו את הטיפול על מנת לוודא במאת האחוזים שהאזור בטוח יחד עם חבלן המשטרה.

בסוף הבדיקה, אכן התברר שלא מדובר בסכנה לאנשי הצוות ומדובר בבלון גז בצבע ורוד שלא נשלח מהרצועה אלא שייך למזגן ומיועד למילוי.

צוותי החירום של העירייה יחד עם קב"ט מוסדות החינוך באגף הביטחון והחירום רפי קדוש כאמור שיבחו את הגננת על העירנות, כמו גם הורים שידעו מהמקרה והביעו את הערכתם הרבה לגננת שדאגה לשלום ילדיהם.

נזכיר שבתחילת השבוע בשדרות 2 ילדים ניצלו בנס לאחר שילדה קטנה הגיעה לזר בלונים ורצתה להרים אותו אולם אחיה הגדול ידע שייתכן ומדובר בחפץ חשוד ומנע ממנה את הקרבה לבלונים.

האח הזעיק את אימו שדיווחה מיד למשטרה ואכן התברר כי מדובר בבלוני נפץ שנשלחו מרצועת עזה במטרה לפגוע חלילה ביהודים.

מאוחר יותר השבוע, צרור בלוני נפץ נצפה בשמי גני הילדים בשכונת ברנע אולם הבלונים המשיכו עם הרוח לכיוון צפון ולא נחתו באשקלון מה שנתן אויר לנשימה להרבה הורים אשקלונים.

כאמור, על ההורים להזהיר את ילדיהם שלא להתקרב לבלונים או חפצים חשודים ברחבי העיר שנחשבת ליעד מועדף עבור ארגוני הטרור ברצועת עזה ששגרו לאשקלון את מספר הטילים הגבוה ביותר בשנה החולפת וכעת מנסים לפגוע גם באמצעות בלוני הנפץ.

הבלון בחצר הגן באשקלון. צילום: רפי קדוש
הבלון בחצר הגן. צילום: רפי קדוש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן