ראש העיר נפגש עם ארגון נכי צה"ל

ראש העיר נפגש עם ארגון נכי צה"ל
הבטיח לסייע ככל הניתן לקידום צרכיהם;

"מחויבים להעניק לגיבורי ישראל את ההתייחסות והכבוד הראויים להם", אמר
בשבוע שעבר ביקש ראש העיר, תומר גלאם, לזמן אליו ללשכתו את יו"ר ארגון נכי צה"ל במחוז השפלה, שרון נחשוני, את חברי הארגון במחוז, בהם חיים כריסי, תושב העיר, ואת גורמי החינוך, הרווחה ומנכ"לית העירייה, אירית נתן, וזאת על מנת לעמוד מקרוב על צרכי הארגון ולבחון דרכים לסייע להם.

בין יתר הדברים שעלו היה הצורך במבנה לפעילות השוטפת של הארגון וסיוע באירועים ייעודיים להעלאת המודעות להתמודדויות השונות של נכי צה"ל, בין היתר בהפקת אירוע הוקרה לנכי צה"ל, תושבי העיר.

בהתאם לכך, ראש העיר ביקש מהגורמים הרלוונטיים לבחון את היתכנות הדברים ולעשות ככל הניתן כדי לקדמם ולסייע לארגון.

כמו כן, ביקש ראש העיר להוציא אל הפועל את התכנית 'גיבור בסלון', במסגרתה נכי צה"ל יתארחו בבתי התושבים ויספרו את סיפורי הגבורה שלהם וכיצד הם מתמודדים עם נכותם (כדוגמת: 'זיכרון בסלון בו מספרים ניצולי שואה את סיפוריהם).

ראש העיר, תומר גלאם: "אנו מחויבים להעניק לגיבורי ישראל שלנו את ההתייחסות הראויה להם. יש באשקלון למעלה מ-800 נכי צה"ל ואנו נעשה ככל שיידרש כדי להיטיב עימם וכדי שיידעו שיש מי שדואג להם, חושב עליהם ומוקיר להם תודה.

זו הייתה פגישה טובה שתפתח צוהר לשיתוף פעולה חשוב וערכי. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל לכל אחת ואחד מהם בריאות איתנה ורפואה שלמה, מבטיח שנעשה הכל למענם".

לדברי שרון נחשוני: "גילינו ראש עיר רגיש ואכפתי עם המון נכונות ונחישות לסייע לנו לקדם את צרכי הארגון.

הוא ראה יחד איתנו את חשיבות המענה עבור נכי צה"ל בעיר אשקלון ולא מחוצה לה ואין לי ספק שהדברים שהעלנו אכן יקבלו ביטוי ונוכל להביא לבשורות בנושא".

צילומים: דוברות עיריית אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן