חדש – מדור הארבעס – הצהובון הדתי

חדש באשקלנייעס! מדור הארבעס!

אחרי הסערה שהעסיקה את כל עובדי העירייה ומאיימת להמשיך ולהעסיק את כולם, המדור שיודע לפני כולם החליט לעשות בדיקה מה עושים היום כמה אישים אשקלונים חשובים.

ההתחלה מגיעה דווקא מחוץ לארץ, בתאלינד הרחוקה – שם משה ניסימפור טקטק טוקטוק שעתיים באמצע הלילה ושילם סך הכל 10 ש"ח, המדור שמאז הגטקסי כבר לא יודע איך משלמים במזומן לנהגי מונית מתגעגע….

 

בין הטוקטוק לשופינג, ניסימפור היה עוד אשקלונים בהופעה חיה של להקה שציינה את ראש השנה הסיני ( איך זה כל כל כמה שבועות??? ) וניסה לשכנע את חברי הלהקה ש"רק ביבי".

אחד הנגנים כמובן הנהן לו עם הראש ולמעשה אישר שמדובר במנהיג הכי מצליח שהצמיחה מדינת ישראל מאז… בעצם, המנהיג הכי מצליח שמדינת ישראל הצמיחה.

משה ניסימפור על פסל טוקטוק בקניון בתאילנד

 

עוד לא הספקנו לעבור בדיוטי פרי בחזור וכבר גילינו את חבר המועצה חי דהרי יושב בדד ברכב בשמש החורפית ולומד היטב את ספר תקציב העירייה שאמור לבוא היום לאישור.

לא יודעים כמה כסף יש בספר התקציב אבל מקווים שלא הורידו חלילה את תקציב הפייסבוק של העירייה יש שם הרבה פנינים….

 

בינתיים גם במד"א מעריצים את אשקלון ולקחו את ד"ר יונתן ריק (59) מרעננה, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי ברזילי, למערך הכוננים של מגן דוד אדום.

ככונן תגובה מידית של מד"א, ייתן ד"ר ריק מענה, מחוץ לשעות עבודתו, לקריאות שונות המתקבלות במוקד 101 של מד"א, בהן תאונות דרכים, אירועים לבביים, פציעות שונות ועוד.

ד"ר ריק התחבר ליישומון הכוננים של מגן דוד אדום, וקיבל תיק כונן עם ציוד רפואי מתקדם.

ד"ר ריק אמר:"במשך שנים רבות אני עובד בשיתוף פעולה עם מד"א, ובין היתר מעביר השתלמויות לחובשים ופראמדיקים בארגון.

אני מאוד מעריך את הארגון הזה, שעושה עבודה מקצועית, ושמח לתרום מהמיומנויות שצברתי במהלך השנים למען הצלת חיים, גם מחוץ לשטח בית החולים".

מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קראדי בירך את ד"ר ריק על הצטרפותו למערך הכוננים של מד"א, ואמר: "הצטרפותו של הרופא הבכיר למערך הכוננים שלנו היא רבת חשיבות, ומהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המצוין של מגן דוד אדום עם המרכז הרפואי ברזילי באשקלון"

מנהל המלרד בברזילי מקבל תיק כונן ממנהל מרחב לכיש במדא – צילום דוברות מדא

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן