האם מנכ"לית העירייה אחראית להעברת הנתונים המלאים החושפים את תשלומי העתק של העירייה לפייסבוק?

בניין עיריית אשקלון

לאחר שעיריית אשקלון פנתה למשטרת ישראל בטענת זיוף לגבי המסמך שהוגש לבית המשפט על ידי עו"ד תמר קידר וד"ר שלומי סויסה המציג את סכומי העתק ששילמה עיריית אשקלון לרשת הפייסבוק עבור קידום ופרסום העמוד של ראש העירייה תומר גלאם ושל עיריית אשקלון, היום נחשף מי העביר את המסמך ועומד על כך שהמסמך אמיתי לחלוטין.

בעירייה טענו תחילה שמדובר במסמך מזויף, זאת למרות שלא הגיבו למסמך כשהוגש לבית המשפט והציג נתונים גבוהים בהרבה מהנתונים עליהם הצהירו עיריית אשקלון ורה"ע תומר גלאם.

עוד טענו בעירייה שהדלפת המסמך לא חוקית, זאת למרות שהעירייה הינה גוף ציבורי ומחוייבת לשקיפות אך היום מסתבר שמי שהעביר את המסמך לעו"ד תמר קידר וד"ר שלומי סויסה הוא סרה"ע לשעבר רמי סופר המכהן כיום כיו"ר ועדת ביקורת בעיריית אשקלון ונחרד למראה הדברים המציגים את סכומי העתק, כפי שהועברו לו על ידי מנכל"ית העירייה אירית נתן – כך נמסר מד"ר שלומי סויסה ועו"ד תמר קידר.

עורך דין תמר קידר שחשפה את הדברים מסרה: " עיריית אשקלון הגישה תלונה כוזבת למשטרה על זיוף מסמך, כאשר מדובר במסמך שהיא בעצמה ערכה, ואף שלחה למשרד הפנים.

עו"ד תמר קידר מסרה אתמול 30.12.19 כי בניגוד לטענות השקריות של העירייה, שנתמכו בהודעה לעיתונות מופרכת וכוזבת, המסמך שהוגש על ידי דר שלמה סויסה, הועבר אליו מיו"ר ועדת ביקורת מר רמי סופר , שקיבלו כדין ממנכ"לית העירייה ועל רקע הליך משפטי.

אין ספק כי דר' סויסה הגיש כדין ובהתאם לחובתו את המסמך ליו"ר ועדת הבחירות, השופט מלצר.

כזכור, ביום 12.12.19 הוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כבוד השופט מלצר, בקשה להוספת ראיות על ידי, מרשי ד"ר שלמה סויסה העותר בתיק תר"מ 1/22 נגד תומר גלאם ועיריית אשקלון.

העירייה המתינה עד למתן ההחלטה של של כבוד השופט מלצר, ורק אז הגישה באמצעות מי מטעמה, תלונה במשטרת ישראל לפיה מרשי ו/או מי מטעמו הגישו מסמך מזוייף ו/או שיבשו הליכי משפט, בהגשת הראיות הנוספות הנ"ל.

מדובר בתלונה שהינה תלונת שווא, כוזבת שנועדה ליצור ספין. הספין נועד להסיט מגלאם את הביקורת הציבורית בעקבות החלטת יו"ר ועדת הבחירות.

השופט מלצר קבע במפורש שגלאם השתמש בכספי ציבור כדי לעשות תעמולה על חשבון הציבור ואף קיבל את עתירת מרשי, לאסור על עיריית אשקלון לממן דף פייסבוק פרטי. בלית ברירה, זה גרם לתומר גלאם להצהיר שהדף הפרטי שלו יהיה שייך לעירייה מכאן והלאה ולא יעשה בדף שימוש פוליטי.

כפי שציינתי בעבר, המסמך שהוגש על ידי דר סויסה אינו מזוייף וכי התקבל ממקור בעיריית אשקלון.

כעת אני יכולה לגלות ולהודיע, כי מי שהעביר את המסמך הינו מר רמי סופר, יו"ר ועדת הביקורת בעיריית אשקלון.
מר סופר ציין בפני מרשי, כי מסמך זה, הינו אותנטי וכי הוא התקבל לרשותו מאת מנכ"לית עיריית אשקלון.

כמו כן, הבהיר מר סופר כי במסגרת עתירה מנהלית שהגיש נגד העירייה, לקבלת מסמכים / חשבוניות / קבלות וכיו"ב מתוקף תפקידו כיו"ר הועדה ו/או חבר מועצה – הצהירה העירייה בפני בית המשפט בהליך זה, כי כל החומר כבר הועבר למר סופר וגם למשרד הפנים.

כלומר, מדובר במסמך של העירייה עצמה שהיא הצהירה על נכונותו בבית משפט.

מכאן שגם טענתה השקרית הנוספת של העירייה לפיה המסמך התקבל שלא כדין, הופרכה.

חשוב להדגיש כי מי שיזם את הפניה למרשי, היה מר סופר ולא ההיפך. מר סופר הוא זה שהעביר את המסמך שהוגש על ידי מרשי ליו"ר ועדת הבחירות, וזאת בעקבות חשיפתו לתצהיר שהגיש מר גלאם, ומשנוכח סופר כי קיימות סתירות מהותיות בין המוצהר על ידי גלאם, למסמכים והמידע שהתקבל ממנכ"לית העירייה.

לפיכך, הריני להודיע כי ככל שעירית אשקלון לא תעמיד בפני הרשות החוקרת את העובדות המדויקות (שהיו ידועות לה מלכתחילה עוד במועד הגשת התלונה לפיה אין מדובר במסמך מזוייף), וככל שלא תחזור בה, תתנצל בפני מרשי, ותפצה אותו על הפצת לשון הרע נגדו, תוך 3 ימים מהיום, תוגש נגד כל המעורבים בתלונה הכוזבת תביעת דיבה.

ואדגיש, אין בכך, כדי לשלול מאת מרשי, את האמצעים החוקיים שבידיו, כדי לפעול נגד כל המעורבים אשר ניצלו את המשטרה כדי לעשות ספין פוליטי, פחדני ובזוי.

מרשי יפעל מול הרשות החוקרת בדרישה לבדוק ולבחון עד תום את האשמות השווא שהופנו כלפיו, ולהעמיד לדין, את כל המעלילים בזדון , על עבירה של הגשת תלונה כוזבת למשטרה ועבירה של לשון הרע. "

בעיריית אשקלון שלחו תגובה רשמית לדברים, בה השמיטו את המילה זיוף וכתבו: " המסמך שהוגש על ידי עו"ד תמר קידר ושלמה סוויסה נמצא תחת חקירת משטרה. מכל מקום, הסכומים האמורים בו אינם נכונים כלל וכלל. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן