אגמים: תושבי השכונה טוענים למטרדי רעש. פניות הציבור של העירייה: תפנו לאיגוד ערים שגלאם עומד בראשו

תושבים בשכונת אגמים טוענים לקיימות של מטרדים נוספים בסביבות השכונה, הפעם, הם מלינים על מפגעי רעש נוראיים מידי לילה המגיעים מאזור התעשיה.

נציין שהמאבק הקודם של תושבי השכונה הסתיים בהבטחה לבניית אגם כפי שהובטח להם במעמד הרכישה של הדירה אולם עד עתה עדיין הם לא רואים את קו האופק של האגם לטענתם מה שמצטרף למטרדי הרעש והלכלוך בגני המשחקים באזור.

בחול המועד האחרון התושבים בשכונה התלוננו מספר פעמים על מטרדי הרעש אולם נדמה כי לאחרונה זה רק הלך והחמיר.

אחד מתושבי השכונה שפנה גם למערכת האתר שלח הודעה לרה"ע גלאם דרך פניות הציבור של העירייה בפייסבוק אולם לטענתו הטיפול היה לא ראוי.

בפנייתו כתב התושב: " שלום מחלקת פניות הציבור.
מעלה כאן נושא חשוב,כאוב ומאוד דחוף לטיפול. אני גר באגמים,רחוב נחל תנינים..קו ראשון לאגם.
באזור התעשייה יש מפעל ברזל אשר עובד 24/7… מהמפעל יוצא רעש מטורף מידי לילה במהלך כל הלילה…מעיר את התושבים.. מפגע רעש בלתי נסבל.

פנינו המון תושבים לאחרונה למוקד ונאמר לנו כי למפעל יש אישור עבודה 24/7. בלתי הגיוני שאין אפשרות לאף אחד בעיר לטפל במפגע רעש המדובר.

לפי הנראה המפעל קיים עוד מימים בהם השכונה לא הייתה קיימת אך כיום בלתי אפשרי לתת למצב זה להשאר.
מבקש לבדוק עם בעלי המקצוע לתת מענה כמו הקמת חומות למניעת הרעש או כל דבר אחר שלא יפגע באורך חיינו בייחוד במהלך לילות שלמים. "

הפנייה לפייסבוק של גלאם

לטענתו, בתגובה לפניות לפייסבוק של גלאם, בעירייה שלחו אותו לאיגוד ערים לסביבה שמי שעומד בראשו הוא גלאם בעצמו.

התושב ניסה להבין מדוע אי אפשר לטפל במטרד מבלי לטרטר את תושבי השכונה ומעיריית אשקלון נמסר בתגובה לדברים: " המדובר בתושב אחד שפנה בנושא השבוע. הנושא נמצא בטיפול לאיתור מקור הרעש על ידי איגוד ערים לאיכות הסביבה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן