ב.ד.ה הלוויתה של אימו של הרב הראשי לאוקראינה היום באשקלון ( גם השבעה באשקלון )

אימו של הרב הגאון משה ראובן אסמן שליט"א שליח חב"ד והרב הראשי של אוקראינה נפטרה אתמול והיום תתקיים הלויתה בבית העלמין החדש באשקלון.

האם, מרת יוכבד שרה אסמן ע"ה התגוררה בדירה צנועה בעיר ברחוב הרמב"מ וזכתה לראות את בנה עולה לגדולה ומסייע ליהודים רבים באירופה כשליח חב"ד בשליחות כ"ק האדמו"ר הרבי מלובביץ'.

הרה"ג אסמן שליט"א נחשב מקורב וידיד חשוב של ראש הממשלה ונשיא אוקראינה ומנהיגי מדינות נוספות באירופה ולא פעם מסייע ליהודים ולמדינת ישראל בנושאים שונים ומכאן ניתן ללמוד על החינוך שהעניקה לו אימו ע"ה.

בהודעה שיצאה אמש נכתב: " בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על פטירתה של מרת יוכבד שרה אסמן ע"ה אמו של יבלחט״א שליח הרבי ורבה הראשי של אוקראינה הרב הגאון משה ראובן אסמן שליט"א.

הלוויה תצא מחר יום שני ( סימון מערכת – ההלוויה היום ) כ"ט תשרי תש"פ (28.10.19 למנינים) בשעה 15:00 מבית העלמין החדש אשקלון רחוב סבאג ברוך.

יושבים שבעה בביתה רחוב רמב"ם 4 דירה 18 אשקלון .
ויבולע המוות לנצח "

 

תושב אשקלון שהופתע לשמע הדברים על הקירבה האשקלונית של רבה הראשי לאוקראינה אמר הבוקר למערכת: " הופתעתי לגלות שהם מאשקלון. מדובר באדם מדהים, לפני כמה שנים הייתי באוקראינה עם כמה חברים וניסינו להבין איזה מקום כשר שניתן לאכול בו. הביאו לנו את המספר של הרב הראשי, הרב אסמן שליט"א.

הוא שמע שמדובר בכמה יהודים מישראל, עזב את כל עיסוקיו והתפנה לשוחח איתנו ארוכות בטלפון על מנת לעזור לנו. רואים שהוא שליח חב"ד, מוסר את כל הלב לכל יהודי למרות שהוא עמוס בעבודה מבוקר עד ערב. "

מערכת 'אשקלנייעס' משתתפת בצער המשפחה הברוכה ומאחלת ומתפללת לביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממ"ש.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן