אברהם פריד בהופעה חיה, פסטיבל טעמים ועוד דברים שווים בחודש הקרוב

אנחנו מתקרבים לסיום החצי הראשון של החופש הגדול, ולמי שלא הספיק ( וגם למי שכבר חרש את הארץ לאורכה ורוחבה… ) מסתבר שיש עוד הרבה דברים טובים לתפוס.

מערכת 'אשקלנייעס' ריכזה עבורכם את האטרקציות הכי שוות ברמת הגולן בחודש הקרוב, ככה שגם תהנו וגם תעשו הכל במרוכז…

 

קיץ בפארק קצרין

פארק קצרין מציע שלל פעילויות קיץ, סיורי עששיות, פעילות חוויתית למשפחות ברוח הקולינריה העתיקה ולסיום מופע מוזיקלי מרגש – אברהם פריד מארח את קובי אפללו. אל תפספסו!

 

קיץ של טעמים

בפארק קצרין העתיקה, מקררים לכם את הקיץ עם פעילות מדליקה ומלאה בטעמים, דורכים על ענבים בגת וכל יינן מתחיל מקבל יין מעשה ידיו הביתה, אופים על האש פיתות עם שמן זית משובח, ומתקררים על אבטיח טוב תחת עץ האלון העתיק. פעילות משפחתית חווייתית, טעימה, קלילה ומהנה שתתאים לכל המשפחה. הקיץ נותנים יתרון לגודל – משפחות גדולות יזכו בסיור פרטי לכל החמולה. קבוצה מעל 20 איש, תזכה בהדרכה פרטית בפארק.

 

סיורים מתקיימים בימים א-ה (13/8-28/8). יש לתאם את שעת הביקור מראש!
עלות: 38 ₪ לאדם (ילד/מבוגר), בקבוצה מאורגנת של 30 איש ומעלה: 35 ₪ לאדם.

 

טעמים בפארק קצרין, צילום: פארק קצרין

 

 

סיור עששיות

פעילות ערב בפארק קצרין, סיור עששיות קסום בין בתי הבזלת… בליווי נגן ושחקן שקופצים מתוך האפילה, סיור בין בית הבד ובתי הבזלת לאור עששיות. מתאים לכל המשפחה, קסום , מרגש ומלווה במפגשי ייחודים עם בני הכפר שחיו במקום לפני 1,600 שנה וימחישו את הזמן שחלף. מתאים לקבוצות – יש להירשם מראש.

 

 

אברהם פריד מארח את קובי אפללו

לראשונה בקצרין, בירת הגולן יתקיים מופע של ענק הזמר החסידי – אברהם פריד, שיארח את קובי אפללו על הבמה, מפגש מוזיקלי מרגש שמחבר את כל גווני החברה הישראלית.
מתי: 20.8.19 , יום ג', שעה 20:00 .
עלות: 100 ₪ במכירה מוקדמת, 89 ₪ לתושבי קצרין והגולן .
איפה: אמפי פארק קצרין.

אברהם פריד, מגיע לצפון. צילום : משה ביטון

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן