תושבים: העירייה מדירה את הדתיים באופן קבוע מאירועי הקיץ

בניין עיריית אשקלון

העירייה דאגה לפרסם בשבועות האחרונים אירועי קיץ באשקלון, אולם למרות כל הפרסומים על האירועים, עדיין לא השכילו בעירייה להעניק אירועים גם לציבור שומרי התורה ומצוות.

 

למרות שאנחנו כבר שבוע שלם בתוך החופש הגדול, ואף על פי שאירועי הקיץ פורסמו לכלל הציבור עוד לפני תחילת החופש, בעירייה ממשיכים להתעלם מציבור שומרי התורה ומצוות ועדיין לא הועבר מידע כלשהו לגבי אירועים המתאימים גם לשומרי המצוות בעיר.

 

תושבים דתיים מאשקלון פנו למערכת האתר והלינו על כך שהעירייה מדירה אותם מהאירועים שכן אין אפילו אירוע אחד שמותאם לציבור במסגרת הפרסומים של אירועי הקיץ ולמעשה שולחים את שומרי הצוות המהווים את החלק הגדול באוכלוסיית העיר לנדוד לערים אחרות על מנת למצוא אירועים מתאימים לבני המשפחה שלהם.

 

אחד התושבים אמר: " תבדוק אותי. בעירייה שכחו שיש לגלאם שלושה נציגים במועצה והוא ראש העירייה, לשמעוני שלושה ובכלל רוב חברי מועצת העיר מוגדרים כמסורתיים. הסיעה הכי גדולה היא שסג עם ארבעה נציגים.

שלושת הסיעות הגדולות נבחרו בגלל שרוב תושבי העיר הינם שומרי תורה ומצוות והם אמורים לדאוג לצרכי הקהילה ששלחה אותם לשם. אולם משום מה, נראה ששוב מדירים דווקא את רוב הציבור מאירועי הקיץ. בשבוע שעבר היה אירוע לקהילה שיש לה נציג אחד במועצה. מה היה לנו? כלום. בושה וחרפה.

למה אנחנו צריכים להוציא כסך על נסיעות, חניה ושעות של חיפושים בשביל לבלות עם הילדים שלנו? אנחנו משלמים מיסים וארנונה כמו כולם ואני כבעל עסק משלם כנראה יותר מהרבה תושבים בעיר. למה לשים את רוב הציבור כסוג ב'? שיתביישו להם "

 

לאחר פניית מערכת אשקלנייעס לעירייה נמסר מדוברות עיריית אשקלון: " בימים אלו הולכת ונשלמת תוכנית אירועי הקיץ לציבור הדתי שתהיה גם היא, מגוונת, עשירה ומהנה במיוחד. פרטים מלאים יפורסמו בהמשך. "

לשאלה מהו התקציב לאירועי הקיץ בעיר לא התקבלה תגובה, כך גם לשאלה כמה מתוך התקציב מיועד לאירועים לטובת שומרי המצוות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן