המחדל באגמים: משרד השיכון מתנער מאחריות ובאביסרור מגיבים לטענות התושבים

לאחר טענות קשות על כך שהאגם בשכונת אגמים לא קם למרות ההבטחות, משרד השיכון התנער היום רשמית מכל אחריות לבניית האגם בשכונה כפי שהובטח עוד בתקופתו של בני וקנין.

דיירים בשכונה סיפרו במערכת שהם ביקשו לקנות דירה בשכונה והוצע להם לרכוש דירה "בקו ראשון לים" בפרוייקט של חברת הבנייה אביסרור, שממשיכה להציע גם בימים אלו דירות בשכונה.

 

הדיירים עוד מספרים שעלות הדירות גבוהה בהרבה בדירות אחרות בשכונה בגלל הקרבה לאגם, אולם למרות ההבטחות התברר להם שהאגם לא קם ולא יקום.

 

ממידע שהגיע למערכת עולה שלמרות הפרסומים על כך שהאגם עדיין לא קם ואין תקציב להקמתו, בחברת אביסרור עדיין ממשיכים לשווק את הדירות בשכונה תחת השם "אביסרור על המים".

נזכיר שכבר לפני למעלה משנה נודע ששלולית החורף לא תהפך לאגם בעקבות התנגדות המשרד להגנת הסביבה ובתכנית המתאר החדשה הוחלט להקים אגם מלאכותי צפונית למקום בו תוכנן להקים את האגם בתחילה.

 

לאחרונה התברר שגם במקום החדש ככל הנראה לא יוקם אגם בעקבות בעיות תקציב וראש עיריית אשקלון תומר גלאם נכנס לתמונה והחל במאבק להשגת תקציב לצורך בניית האגם כפי שפורסם כאן באשקלנייעס בשבוע שעבר.

מחברת הבנייה אביסרור נמסר בתגובה לטענות התושבים: " אביסרור רכשה את הקרקע על פי הבטחה של משרד הבינוי והשיכון ועיריית אשקלון כי יוקם אגם בשכונה ויש ברשותנו פרוטוקולים בהם נכתב בפרוש כי העירייה תקים את האגם בסיוע תקציב שיועבר על ידי משרד השיכון.

שר השיכון דאז אריאל אטיאס סייר באשקלון והבטיח שהאגם יוקם וגם בסיור קבלנים לקראת המכרזים הובטחה הקמתו של האגם.

עת רכישת המגרשים החברה בחרה את מיקומם, במיקום הטוב ביותר בסמוך לאגם המובטח, ובהתאם שילמה על הקרקע בהנחה כי יוקם אגם במקום.

מעולם לא קיבלנו לידינו כל מסמך או שהובאה לידיעתנו החלטה כלשהי שלא להקים את האגם ועל כן הכתובת לטענות תושבי השכונה היא משרד השיכון והעירייה. "

ממשרד השיכון נמסר בתגובה: " בניית האגם אינה קשורה למשרד , אלא יוזמה של עיריית אשקלון. "

גורם בעיריית אשקלון עימו שוחחנו מוקדם יותר סיפר שבעיריית אשקלון ממשיכים במלוא המרץ להשיג תקציב לבניית האגם כפי שהובטח לתושבים.

תגובה אחת

  1. כל כך עצוב להטעות את הציבור/ הקונים! שהרי לא מדובר רק בתושבי אגמים זו יכולה הייתה להיות אטרקציה כמו בכל עיר אחרת (חולון פארק פרס, רעננה וכו) ולמשוך אליה מבקרים רבים ואף ל" קרב" את הדרום למרכז …אני מקווה ואופטימית מאוד כי אכן עוד לא נאמרה המילה האחרונה ואכן ראש העיר יעשה הכל על מנת להבטיח הקמתו בשל הבנתו בחשיבות פיתוח השכונה החדשה שמשכה אליה תושבים רבים מערי המרכז ועדיין ממשיכה…..חזק ואמץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן