״הכוכב הבא באשקלון״

חן בלו הוא חייל בן 18 וחצי מאשקלון, זמר יוצר, שחקן, מנחה ואחד ההבטחות הגדולות ביותר בעולם המוזיקה.

חן חתם בסוכנות ״שרית & לורנס״ שנחשבת לאחת מהסוכנויות המוכרות והבולטות בתעשייה וכבר הספיק להנחות את תוכנית הרשת המצליחה ״תאכלס״ ששודרה ברשתות החברתיות, וכבר הספיק לשחרר אלינו חמישה סינגלים מצליחים שבכולם היה שותף ליצירה: ״כולם במקום״ ״ראסה״ ״מסכות״ ״לא מספיק גבר״ ו״מים עמוקים״ שצברו מאות אלפי צפיות ביוטיוב וברשתות הניו מדיה ונוגנו בכל תחנות הרדיו המובחרות.

חן עובד כל יום בנוסף לשירותו הצבאי הוא לא מאמין בדרך הקלה להצלחה ונלחם כל יום כדי לעשות את זה בענק ולנצח.

חן: ״אני עובד ובעבודה מתחשבים בי ובקריירה שלי ממש מבחינת שעות, החלום שלי היה להתגייס ללהקה צבאית וכשהודיעו לי שלא התקבלתי הייתי בדיוק בתאילנד וזה הכניס אותי ממש לדיכאון תקופה ולא ידעתי איך אני אמשיך הלאה, אבא שלי גם כל כך רצה והוא קיבל את זה אפילו יותר קשה ממני.

אך הוא אמר לי דבר אחד שהרים אותי חזרה למסלול ״אם היית בלהקה צבאית לא היה לך זמן לעבוד ולממן את הקריירה ולהקה צבאית זה לא מה שיהפוך אותך לכוכב הבא של המדינה״. הבנתי כמה הוא צודק וחזרתי בכל הכוח לדרך.

צילום: נועם עטיה

בתחילת דרכי היו המון קשיים ו״לא״ שקבלתי ואפילו אנשים שניצלו את הילד התמים שבי ולקחו ממני המון כספים והבטחות שנזרקו בסופו של דבר לפח אז אני פונה מפה לכל אותם ילדים שחולמים בגדול אל תקשיבו ותתנו אימון באף אדם בתחילת הדרך רק בהורים שלכם.

אני עובד קשה ומממן את הקריירה שלי בעצמי ולא נותן להורים שלי לשלם כי אני מאמין שזה החלום שלי ואני רוצה להגשים אותו בזכות עצמי ורק ככה אני אעריך בעתיד את ההצלחה, והיום ב״ה אנשים מזמזמים את השירים שלי ברחוב והשירים נכנסו לפלייליסטים נחשבים ברשתות הניו מדיה ולקניונים רבים בארץ ולראשונה ביום העצמאות הקרוב אני הולך להגשים עוד חלום ילדות שלי ולהופיע במספר במות ברחבי הארץ.

לא אשכח איך בתור ילד הייתי מסתכל בהערכה על הזמרים שהיו מופיעים על במות יום העצמאות וכל כך רציתי יום אחד להגיע לשם והנה סוף סוף זה קורה ובגדול.

אני מאחל לעצמי להמשיך בדרך הזאת ולנצח, ולהמשיך להופיע ולשמח את המשפחה שלי, ולזכור תמיד שגם אם קצת קשה הכל בסופו של דבר לטובה.

צילום: נועם עטיה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן