תקפה והאשימה מנהלת באחריות להתעללות וקיבלה צו הרחקה מבית הספר

היום התקיים דיון בבית משפט השלום באשקלון שעסק בעניינה של אם לתלמידה בבית ספר יסודי בעיר שתקפה את המנהלת.

הסיפור כולו התרחש בשבוע שעבר, לאחר אסיפת הורים בה נכחו הורים רבים לתלמידי בית הספר המוכר בו לטענת האם ביתה עברה התעללות.

האם נכנסה למשרד המנהלת, שם החלה לתקוף אותה מילולית ופיזית ואף הרימה כיסא במטרה להשליך אותו על המנהלת, דבר שנעצר על ידי אחד הנוכחים במקום.

במהלך הדיון בשבוע שעבר הוחלט להוציא לאם צו הרחקה למשך שבוע מהמנהלת ומסביבת בית הספר, ודיון נוסף בנושא נקבע להיום.

במהלך הדיון נחשף עברה ומצב הנפשי של האם ועורך הדין שנשכר על ידי משפחתה הסביר את שאירע והתחייב בשם המשפחה שהאם תמלא את ההסכם בין הצדדים לפיו היא תורחק מבית הספר לתקופה של חצי שנה ולא תתקרב למנהלת.

בנוסף, המנהלת אמרה בבית המשפט כי מבחינתה האם יכולה להגיע למרחק של 20 מטרים משער בית הספר, והדבר אושר בבית המשפט.

עוד אמרה המנהלת המבוהלץ: " יש מורות שגם חוששות ממנה. אני כן בגלל שאני מכירה את הילדה ואת האמא ואת הצדדים האחרים שלה, אני יכולה להסכים שהיא תגיע לאזור של המדרכה.

אני בדרך כלל יוצאת החוצה מחוץ לשער ואחרי המקרה אני משתדלת להיות בפנים. אין מניעה שהיא תהיה מרוחקת עד לעשרים מטרים מהכניסה לבית הספר".

בסיום הדיון מסר השופט צבי פורר כי:  " בהתאם להסכמת הצדדים הצו שניתן ביום 6.9.23 יעמוד בתוקפו עד ליום 6.3.23 ולפיו נאסר על המשיבה:

להיכנס לביתה של המבקשת, או להימצא במרחק הנופל מ- 100 מטרים ממנה בכל מקום אשר תשהה. נאסר על המשיבה להתקרב למרחק הנופל מ- 20 מטרים מבית הספר "רותם" באשקלון.

ליצור קשר עם המבקשת או להטרידה בכל דרך ובכל מקום, לרבות באמצעות אחר, בטלפון, במחשב, באמצעות רשתות חברתיות, בכתב וכיוצ"ב.

לאיים על המבקשת, לבלוש אחריה, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה או מעשיה, או לפגוע בפרטיותה בכל דרך אחרת".

שלום כיתה א'. צילום: ח.בן דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן