היא כן מתמודדת והולכת על ראשות העיר: מי מפיץ שמועות נגד תמר קידר?

בניין עיריית אשקלון

עו"ד תמר קידר המועמדת לראשות העיר אשקלון קיבלה בימים האחרונים כמה וכמה פניות מצד תומכים שניסו להבין האם היא פורשת מהמירוץ לראשות העיר, למרות כל מה שהצליחה להשיג לטובת תושבי אשקלון, עוד טרם נבחרה לתפקיד והפעם תמר קידר מגיבה.

ממשיכה במירוץ לראשות העיר והולכת לנצח? עו"ד תמר קידר מזימה את השמועות שהופצו. אילוסטרציה, בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
ממשיכה במירוץ לראשות העיר והולכת לנצח? עו"ד תמר קידר מזימה את השמועות שהופצו. אילוסטרציה, בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

גורם אלמוני הפיץ בעיר אשקלון כי עו"ד תמר קידר פרשה מהמירוץ לראשות העירייה, דבר שהוא כמובן לא נכון ולאור התמיכה הציבורית הרבה לה היא זוכה במאבק מול הראשויות ומול הנהלת העירייה הקיימת לעתה, מאבק בו הצליחה להביא הישגים רבים לטובת תושבי העיר.

רצה ללא תמיכת קבלנים, מפלגה או בעלי אינטרסים אחרים – תמר קידר מגיבה

נזכיר שהמועמדת לראשות העירייה, עו"ד תמר קידר רצה ללא תמיכת קבלנים או בעלי אינטרסים כלשהם בעיר אשקלון ולא מחוייבת לאף אדם או מפלגה בדרכה ללשכת ראש העיר אשקלון, דבר שמוסיף לה נקודות תמיכה נוספות בקרב תושבי העיר שמאסו באירועים שארעו בעיר אשקלון בעבר.

קידר, שזוכה כאמור לתמיכה ציבורית גדולה ברחבי העיר אשקלון במירוץ לראשות ומועצת העירייה הוציאה אתמול הודעת הבהרה לתושבי אשקלון בה נכתב: " חברים יקרים. קבלו את התנצלותי אבל אני חייבת להודיע כי שוב פעם צצה שמועה שהיא פייק מוחלט וקיבלתי היום כמה פניות ושאלות שחוזרות ונשנות.

אני מועמדת לראשות העיר אשקלון. אני מועמדת למועצת העיר אשקלון ברשימה עצמאית. אני רצה עד הסוף. בכל הכח. אני מזמינה מועמדים אחרים לתמוך בי.

מבחינתי, אני זו שמייצגת נאמנה את הציבור ולא בעלי אינטרסים ולכן, לא אצטרף לשום מועמד אחר.

תעבירו את ההודעה הזו, לכל מי שאומר לכם אחרת, ולא להאמין לשום מידע שלא מגיע ממני".

עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל
המועמדת לראשות עיריית אשקלון – עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל

*אכיפה על קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל תוך חצי שנה – ככה זה יבוצע – כיף* 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן