תלונה במשטרה: סקר בחירות מזוייף לגבי אשקלון מופץ ברשתות החברתיות

בניין עיריית אשקלון

הודעה הזויה המועברת ברשתות החברתיות ומציגה נתונים שלא ברור מהיכן נלקחו מופצת ביממה האחרונה ברשתות החברתיות כ"סקר בחירות"

בניין עיריית אשקלון
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

למרות הכעס של תושבי אשקלון על ההזנחה המתמשכת בעיר, היעדר המיגון, האפליה וחוסר המענה של עיריית אשקלון בנושאי המענקים והפיצויים מהמלחמה ועוד, מפיץ ההודעה כתב שגלאם מקבל 74% מקולות הבוחרים, זאת למרות שלא מצויין איזו חברה ערכה את הסקר אם בכלל ( דבר הנוגד את החוק ), מתי נעשה הסקר, והכי חשוב, מי הנשאלים בסקר במידה ואכן נעשה סקר כזה.

סקר בחירות אשקלון, מזוייף? " אין מצב שזה סקר אמיתי"

התגובות ברשתות ובקבוצות השונות לא איחרו לבוא, ובין היתר נכתב: " אין מצב שזה סקר אמיתי, מספיק לעבור במרינה ולשאול אנשים או בקניון ורואים שאין שום סיכוי ", " אחרי מה שקרה בעיר עם המיגון לא חושב שיש מישהו שמסכים עם זה ", " לא מאמינה שיש באשקלון 74% מטומטמים, אין שום סיכוי שזה נכון ", " זה לא סקר. זה בדיחה", " מי יבחר בו? 40% שללא מיגון, 60% שיש להם מיגון ולא קיבלו פיצויים? 42% שעובדים מחוץ לעיר? 12% שסובלים מאסתמא? מי כן? " ותגובות נוספות שמפאת כבודם של האנשים שכתבו אותן לא נביא כצילומי מסך מהקבוצות השונות.

המועמדת לראשות העירייה, עו"ד תמר קידר שכבר הצליחה להביא הישגים אמיתיים לתושבי העיר למרות ההתנהלות של עיריית אשקלון, הגישה תלונה הבוקר במשטרה לאחר שמפיצי הסקר לא ציינו איזו חברה ערכה את הסקר אם בכלל, מי האנשים שנשאלו בסקר ומתי הוא נערך, ושאר הדברים המופיעים בחוק בנושא.

כמו כן, תאמינו או לא, לאחר מה שנעשה לקבוצות הכדורגל בעיר, גלאם נזכר כעת, 11 ימים לפני הבחירות להביא מגרשי קט רגל לאשקלון בתקנים של פיפ"א וזה מבלי לדבר על פארק המים הבינלאומי עליו הוא דיבר ערב הבחירות הקודמות.

תומר גלאם ופיפ"א, צילום מסך מהפוסט של גלאם
גלאם ופיפ"א, צילום מסך מהפוסט של גלאם

רשות המיסים מעדכנת על פיצוי: 520 לשכיר ליום, עד 1.2מיליון לעסק – כיף

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן