תכינו את הממחטות. תיעוד חדש מפעוטון גדול בעיר אשקלון

הקלטות חדשות שהגיעו למערכת ממעון מוכר בעיר אשקלון הצליחו לעת עתה לשבור את השיא של השבוע האחרון והסוער בעיר שחותם תקופה של כחודש איום ונורא מבחינת הצוותים החינוכיים בעיר.

תחילה עם ניסיונות ההשתקה של ההטרדות ב2 מתנ"סים גדולים אליהם מגיעים ילדים רבים מידי יום, לאחר מכן עם האלימות בבתי הספר והתגרה הקשה של אמהות וילדות בבית הספר רונסון אשקלון, וההמשך הנורא עם התיעודים שנחשפים בגני הילדים והפעוטונים בעיר.

הבוקר הוגשה תלונה במשטרה על פעוטון נוסף, בו הוקלטו המטפלות מדברות בצורה קשה מאוד לילדים וכעת מחכים שהמשטרה תחרים את התיעוד מהמצלמות.

נציין שרוב ההורים בפעוטון עדיין לא עודכנו בפרטים מהאם שהקליטה את הדברים אך אלו שכן, הזדעזעו וניסו להבין איך לא שמו לב מתחילת השנה.

הרי לפניכם חלק מהתמלולים של ההקלטות בהן נשמעות המטפלות במעון מדברות אל הילדים, לא נגענו:

מטפלת שנחשבת לנחמדה מול ההורים תועדה אומרת לילדים: "מספיק עם המשחקים שלך, דבע", "די, אני אזרוק לך את המוצץ לפח, די, אין סליחה שבי בשקט כבר, שתוק"

מקרה אחר: " סגרי את הרגליים שלך את… ", "מוגבלים לא ככה, אין שמיכה אין. הולך לישון כמו תינוק, חמוד, גדול, מגודל, שים את הראש יאללה כבר נמאס לי ממך מהרגע שראיתי אותך "

בהמשך מטפלת תועדה כשהיא עושה חיקוי של ילדה שבכתבה וצעקה לה: " שבי!! תראי איך את נראית יא מהבולה!!!" לילד אחר נאמר: " אם לא המצלמה ( ה.ה. – הגן מרושת במצלמות ) הזאתי היית מקבל פיצוץ"

זה לא נגמר, מקרה נוסף שתועד, מטפלת קוראת לילד: " בוא לפה עכשיו יאללה ציק צ’ק ששש שקט דבע". ילד אחר ביקש לאכול עוף, והמטפלת האהובה אמרה בקול לסייעת אחרת:  ״רק שמע ציקן נפתח לו המאווררים״. ילדה אחרת שביקשה לאכול זכתה למענה הבא: " אין בשבילך אוכל נגמר האוכל "

מסיירת מטה מאבק האמהות אשקלון נמסר: " מזועזעות מההקלטות!! מזכירות לכל ההורים להקליט!!
כדיי לשמור על היקרים לנו מכל, אף אחת מאיתנו לא באמת יודעת מה קורה כשהדלת נסגרת! מה הקטנים שלנו עוברים שעות ארוכות יום אחריי יום אל תתנו לאף אחד לשבור את הנפשות הרכות האלה.

אנחנו פה ללוות אתכם החל משלב השאלת המקליט, ליווי לתחנת המשטרה ולאחר מכן!
אל תחששו מדובר בילדים של כולנו! האחריות היא שלנו!

מדובר פה בהצלת נפשות! זו אחריות שלנו לזעוק את הזעקה של הילדים שלנו, אלה שהולכים לגן בריאים וחוזרים עם צלקות לכל החיים.

מצפות ומאמינות שמשטרת ישראל, עיריית אשקלון והחברה העירונית תעשה עבודתם נאמנה בהקדם!
לא ניתן לאף אחת לצלק לנו את הילדים!!"

אילוסטרציה, לילד אין קשר לכתבה. צילום: Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן