התושבים ניצחו: אחרי ההתראה שהגישה תמר קידר – העירייה הסירה את השילוט

למרות פניות רבות מצד תושבים ברחבי העיר אשקלון על השלטים המוארים שהתקיה עיריית אשקלון בכבישים השונים כשלא ברור מה היתה העלות של השלטים שמומנה מכיסם של תושבי העיר ונועדה לפאר את העירייה פחות מחצי שנה לבחירות, התושבים נתקלו בחומת בצורה ונותרו ללא מענה ראוי.

התושבים שכאמור מחו על ההחלטה להציב את השילוט אמרו: " האור נכנס ישירות לחלונות הבתים, פנינו לעירייה כבר מספר פעמים אבל לא איכפת להם. גם בכבישים זה מול הנהגים ולמה? בשביל להגיד לנו שהם תותחים? זה מה שיש להם בראש כל הזמן? לא ביקשנו שיפסיקו לפרסם את עצמם בכל הזדמנות, רק שיורידו את השלטים האלו. "

לאחר הניצחון על העירייה היום מסרה עו"ד תמר קידר: " אני מברכת כי עיריית אשקלון והעומד בראשה אשר השכילו לעיין היטב במכתב ההתראה ששלחתי אליהם לפני הגשת עתירה מנהלית, ונחפזו להבין את המפגע והמטרד שיצרו בהצבת השלטים המוארים.

לצערי, למרות פניות עשרות תושבים להסרת השלטים, פניהם הושבו ריקם.

רק איום בעתירה מנהלית שבמסגרתה היו נחשפים המחדלים הקשים, מסוכנות בטיחותית של השלטים, העדר אישורים והיתרים מתאימים ועוד ועוד, של עיריית אשקלון, שבזכות דשמייא לא הסתיימו באסון.

מבחינתי זו עוד מצווה שנעשתה למען תושבי העיר. כאמור, שמחה לעמוד לרשות תושבי העיר. זו השליחות שלי. וכל מי ששואל למה ומאיפה הכוחות? 1. בזכות האנשים כאן שאני אוהבת המון המון ומאמינה בהם. 2. אני עורכת דין, ובוחרת להשתמש בכישורים שיש לי לעשות טוב לתושבים של העיר.
תמיד לרשותכם. תמר "

עו"ד תמר קידר – צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

על אף הפניות, בעירייה התעקשו להשאיר את השלטים בכל מקרה וסירבו להסיר אותם, עד שקיבלו מכתב התראה מעו"ד תמר קידר המייצגת תושבים רבים שראו עצמם כנפגעים מהצבת השילוט, ולבסוף לפני זמן קצר, הודיעה העירייה כי היא מסירה את השילוט.

מכתב ההתראה שהוגש על ידי עו"ד תמר קידר

כאמור לא ברור כמה כסף הוציאה העירייה על ההרפתקה הזאת מכיסם של התושבים אך בהודעת העירייה נכתב: " בעקבות פניות חוזרות של תושבים ולאחר שנעשו מספר ניסיונות מצד העירייה להפחתת עוצמת התאורה, הנחה ראש העיר להפסיק את השימוש במסכים האלקטרוניים שהוצבו בשדרות יצחק רבין בעיר והם יועתקו למיקום אחר, שלא יהווה הפרעה לבניינים סמוכים.

נדגיש כי מטרת המסכים הייתה להנגיש מידע ואירועים לתושבים גם באמצעים אלקטרוניים, כמקובל בערים נוספות ברחבי הארץ, בסמיכות לצמתים מרכזיים. לאחר התקנתם ובעקבות פניות תושבים, כאמור, הופחתה עוצמת התאורה למינימום האפשרי (3% בלבד) אך במבחן התוצאה גם הפעולה הזאת, כאמור, לא הועילה. הפסקת השימוש במסכים תיעשה באופן מיידי והעתקתם תתבצע בקרוב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן