תושבי אשקלון? המידע הכי חשוב לקראת הבחירות מחר – שימו לב

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

ארבעה חודשים אחרי המועד המקורי של הבחירות לרשויות המקומיות, מחר בבוקר יפתחו ברחבי העיר אשקלון הקלפיות בהן תושבי העיר יוכלו לבחור את מי שאמורים לשרת אותם בחמש השנים הקרובות במועצת וראשות העירייה.

מידע  לגבי יום בחירות בעיר אשקלון, בניין העירייה. צילום: אודי דוד בן דוד
מידע לגבי יום בחירות בעיר אשקלון, בניין העירייה. צילום: אודי דוד בן דוד

העיר אשקלון עברה קדנציה גרועה בה לא היו שינויים לטובה ברחבי אשקלון, אך יש מחברי המועצה מי שדאגו למינויים ותקציבים הזויים למקורביהם, אותם אלו שהיום מבטיחים לכם שתתמכו בהם והם ידאגו לכל הצרכים העירוניים שלכם, למרות שלא עשו זאת בחמש השנים האחרונות.

הבטחות כמו חול הצוק הצפוני הקורס

הרבה מאוד דיבורים על קידום העיר ופתיחת מפעלים חדשים שיביאו תעסוקה רבה לעיר נראו מלכתחילה כתעלול יח"צ, בעיקר כשהיה מדובר על מפעלים שזוכים לפרסומת כמה פעמים בשנה, ובמילא מביאים איתם את העובדים מהערים האחרות, כשלאשקלונים יישארו במקרה הטוב עבודות סבלות, כמובן, אם אי פעם המפעלים האלו היו קמים בעיר.

למרות שגולשים ושאר אנשי איכות הסביבה ואוהבי הים באשקלון ניסו כמה וכמה פעמים להזהיר מהפתרונות הלא יעילים באזור צוק החוף מבר כוכבא וצפונה, בעירייה שיתפו פעולה עם היוזמה שכשלה פעם אחר פעם ושפכה לים סכומי כסף רבים באמצעות פעולות לא מועילות.

בנוסף, מיגון העיר אשקלון ירד מהפרק פעם אחר פעם הודות להתנהלות שערוריתית של עיריית אשקלון והעומד בראשה תומר גלאם, שהעדיפו להשקיע כספים רבים בפרסום ופסטיבלים גרועים ואף ניסו לשקר לגבי כשרות של פסטיבל האוכל בעיר.

כמו כן, החוף הנפרד לציבור שומרי התורה ומצוות בעיר, המהווה את החלק העיקרי באחוז תושבי העיר לא זכה לקידום, רבנים ייראי שמיים הוציאו הודעות ברורות על כך שיש איסור להתקרב לאזור החוף הנפרד וגם "רבנים" שבעבר הלא רחוק הצטרפו לקריאות אלו, קיבלו את מה שקיבלו ולפתע החליטו שהדבר לא כל כך חשוב.

ייראת שמים והעסקנים שקוראים לעצמם "רבנים"

מבחינת אותם "רבנים" או עסקנים נאלחים שכיום מבטיחים שוב הבטחות סרק לתושבים ו"רב" אחד מוכר בעיר שניסה השבוע לספר לאנשים בשיחות טלפון ( הזוי לחלוטין אבל זה מוקלט ) שהוא לומד בכולל ומשוחח בטלפון לרגע תוך כדי ( הקב"ה? סליחה, הוא בשיחה ממתינה ) רק כי ממש חשוב בבחירות להצביע לרשימה אליה הוא הצטרף, אף ניסה לשקר כמה פעמים בשיחה אחת, בין היתר כשניסה למכור סיפור כשהוא בכולל אך ברקע ניתן לשמוע היטב את הטלפניות מנסות לתת תשובות בהיסטריה לתושבים חכמים ששואלים שאלות למה ומדוע לבחור בהנהגה הקיימת שלא ממש הועילה לעיר.

אותו "רב" שפיו ולשונו לא שווים אך מדברים בדרך כלל בשפת ביבים מבישה ומזלזלת המעלה תמיהות רבות על איך בני תורה אחרים התייחסו אליו בעבר וכבר שלח אנשים מהעיר ל"רב" אחר שעבר על איסורים חמורים ביותר בתורה באיצטלא של ראש ישיבה ואף מתנהלת כנדו הליך בבית משפט לאחר כתב אישום שנמסר לאחר שתועד במצלמות וידאו כשהוא מבצע עבירות חמורות כלפי נערים בישיבה תוך שהוא נוגע במקומות צנועים ועושה מעשים שלא יעשו, שולח כעת אנשים לשמוע בקולו של רב אחר שהגם שמו עלה לכותרות בפרשות שונות. נזכיר שאותו "רב" אף הצליח להוציא סרטון וידאו מאברך שעוסק בשיעורי תורה בו לכאורה הוא תומך בו בבחירות, אולם כבר למחרת התברר שהאברך בכלל תומך במפלגה אחרת.

עוד בנושא, בשבוועת האחרונים כותב שורות אלו שוחח עם כמה וכמה רבנים שסיפרו על הלחצים הכבדים שהופעלו עליהם במטרה להביע תמיכה באחד המועמדים לרשות העיר ובמפלגה של קבוצת אנשים בעלי לבוש חרדי בדר"כ, אולם הם הסבירו מפורשות שהם חוששים פן יאונה להם רע מאותם הגורמים שכבר פגעו בהם בעבר הלא רחוק בצורות שונות.

ודבר נוסף לכלל תושבי העיר אשקלון, חמש שנים של הנהגה בעיר שלא נלחמה עבור התושבים בנושאי הטבות למרות שבכל הסבבים האחרונים אשקלון היתה העיר המופגזת ביותר בישראל, והדבר ניכר היטב מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' בה העיר אשקלון הופקרה שוב ושוב והופלתה לרעה בכל הקשור למענקים, פיצויים והטבות וכשכבר הגיעו הקצאות לחדרי מלון, הם הופקדו בידי עיריית אשקלון שבחרה לשלוח אנשים מסויימים למלונות.

למעשה, לולא התערבות של המועמדת לראשות עיריית אשקלון עו"ד תמר קידר שפנתה גם לבתי המשפט בנושא עד היום לתושבים שזכאים לא היה פטור מארנונה ורק בזכות פועלה העירייה התקפלה והחליטה ליישם את ההחלטה המובנת כל כך בזמנים אלו ולתת לתושבים את הפטור מארנונה, כשגם הפעם, העירייה מחליטה כיצד זה יבוצע.

כמו כן, במסגרת דיון בועדת החינוך בכנסת, המועמד לראשות עיריית אשקלון, עו"ד איתי סהר קלט בזמן את מה שקורה כשיו"ר הועדה הציע לצרף את העיר אשקלון למנהלת 'תקומה' וראש העירייה לעת עתה, תומר גלאם מיהר להגיד שהוא לא מעוניין בכך, למרות תקציבי העתק המונחים לפתחה של המנהלת שקיימת במטרה לסייע לתושבים הזקוקים לכך באזור הדרום. סהר ניסה להסביר בצורה שגם גלאם יחזור בו מדבריו ובזכות התערבותו של סהר, גם סטודנטים בעיר אשקלון עשויים לקבל הטבות כפי שקורה בשאר המקומות הזכאים בדרום.

לסיכום, בשיחה מוקלטת עם אחד הטלפנים של גלאם, שמציג עצמו כבן ישיבה ( בן ישיבה הפך לטלפן במקום ללמוד תורה??? מי מוכן לדבר כזה בכלל רח"ל?? ) הוא טען שהרב פינטו אמר בטעות שמאז הבחירות האחרונות בעיר אשקלון רק בעיות קרו לישיבה בעיר, ועוד הוא הוסיף שלא נורא שאין מיגון בשכונות בדרום העיר, גם אם הוריו גרים שם. זאת ההבנה והתפיסה של הנהגת העיר הנוכחית כנראה לאור דבריו של הטלפן והגיע הזמן לשינוי לטובת תושבי העיר וצריך לבחור במי שבאמת יפעלו למען התושבים ולא ישכחו אתכם, דקה אחרי שיסתיימו הבחירות ויקבלו את הג'ובים אותם הם סוגרים מאחורי הקלעים. בהצלחה לתושבי אשקלון.

כיף בסקירה מיוחדת על הטיפים הכי חשובים לקראת טיול קרוז מיוחד

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן