תושבים באשקלון דיווחו על 2 אירועים חריגים בשעה האחרונה: מה היה שם?

תושבים באשקלון דיווחו על 2 אירועים חריגים בשעה האחרונה: מה היה שם?

אירועים חריגים באשקלון? אילוסטרציה - צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל
אירועים חריגים באשקלון? אילוסטרציה – צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אחרי הפיגוע שהתרחש אתמול סמוך למחלף יבנה בכביש 4, תושבי אשקלון מגבירים ערנות ולא מוכנים לקחת סיכונים מיותרים. השפעת הפיגוע ניכרת בהתנהלות היומיומית בעיר, כאשר תושבים מדווחים במהירות על כל אירוע מעורר חשד.

שני אירועים חריגים דווחו בעיר בשעות האחרונות

בשעה האחרונה דווחו שני אירועים מעוררי חשש באשקלון ובסביבתה. על פי התושבים המדווחים האחד התרחש בשכונת אגמים והשני בכביש 4, סמוך לעיר. שני האירועים עוררו דאגה בתחילה, אך לאחר בירור המשטרה, התברר כי לא מדובר באיומים ביטחוניים.

דיווח בכביש 4: "אדם חשוד עם מזוודה"

תושבים שנסעו בכביש 4 דיווחו על אדם שנראה חשוד כשהוא מסתובב בשוליים ונושא עמו מזוודה. כוחות משטרה הגיעו למקום במהירות וביצעו בדיקות מקיפות, אך לא נמצא איום חריג. האירוע הסתיים ללא מעצר או סכנה.

שכונת אגמים: מעצר מקומי עורר בהלה

במקביל, התקבל דיווח נוסף על אירוע חשוד בשכונת אגמים, שם נראו שוטרים מבצעים מעצר של תושב אשקלון החשוד בפלילים. האיש החזיק בידו חפץ שנראה בתחילה כאבן, מה שעורר דאגה בקרב עוברים ושבים. עם זאת, המשטרה הבהירה שמדובר באירוע פלילי מקומי בלבד ולא באירוע ביטחוני.

ערנות התושבים: "מודעות מבורכת בימים רגישים"

במשטרה שיבחו את הערנות הגבוהה של התושבים, במיוחד בימים מתוחים אלה, והדגישו את החשיבות של דיווח מיידי על כל אירוע חריג. "עדיף לדווח ולהימנע מסיכון מאשר להתעלם," אמרו גורמים במשטרה, שקראו לציבור להמשיך לשמור על ערנות ולשתף פעולה עם כוחות הביטחון.

עם זאת, כדאי במקביל להוריד את מפלס הלחץ ולזכור שהנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל. חג שמח, מערכת אשקלנייעס – אתר החדשות של אשקלון – להצטרפות לעדכוני אשקלון לחצו כאן.

בנוסף נזכיר שאתמול פורסם על מענק מיוחד למי שמוכן לעבור לעוטף עזה ולהקים משק – עד 600000 ש"ח שיועברו באמצעות מנהלת תקומה – כל הפרטים – כיף חדשות החיים הטובים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן