תבליני מימון מתגייסים לחודש המודעות לסרטן השד

לקראת חודש המודעות לסרטן השד שיחול בחודש אוקטובר יזמה חברת התבלינים המובילה בישראל – "תבליני מימון", פעילות שמטרתה העלאת המודעות למחלה ועידוד בדיקות שד תקופתיות לגילוי מוקדם והצלת חיים, זאת בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע" המתמחה בסרטן השד ופועלת רבות בתחום העלאת המודעות, תמיכה במתמודדות ובשינוי מדיניות חקיקה בנושא.

תבליני מימון ידועה בשיתופי הפעולה הרבים שלה לטובת הקהילה כמו גם בכמות הנשים הרבה אשר עובדות בה – כאשר כמחצית מסגל העובדים וההנהלה הינן נשים. לאחרונה הוחלט בהנהלת החברה כי במהלך חודש אוקטובר, יוחלף המכסה הצהוב המוכר במכסה ורוד – צבע המאבק בסרטן השד.

המכסה יוחלף במוצרים הנמכרים ביותר של החברה: פפריקה מתוקה ופלפל שחור, ועליו הכיתוב: ”לכי להיבדק“. כמו כן, התווית תעודכן כך שיופיע עליה ברקוד סריקה למידע וקביעת תור לבדיקת שד.

צילום: יח"צ מימון

אוריה מימון כהן, סמנכ“ל השיווק של תבליני מימון סיפר לנו כי: ”האזנתי לראיון עם אונקולוג בו הוא אמר כי בשנת 2022 נשים לא אמורות למות מסרטן השד, אני חושבת שרק אז הבנתי את משמעות הגילוי המוקדם וחשיבות הבדיקות התקופתיות.

משם צמח הרעיון לקדם את המודעות דרך מוצר שכל בית רוכש, כך שבכל פעם שיפתחו את מגירת התבלינים התזכורת “לכי להיבדק“ תקפוץ לעין, ובתקווה, נעזור להציל חיים“. בנוסף, החברה תתרום 1 ש“ח מכל מוצר עם פקק ורוד שיימכר לעמותת אחת מתשע לטובת קידום פעילותן המבורכת".

טלי רוזין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע' מסרה כי: ״אני שמחה על שיתוף הפעולה ועל הרחבת מעגל השותפים המכירים בחשיבותו של הגילוי המוקדם. תבליני מימון מוסיפים פלפל (ופפריקה) למאבק בסרטן השד, ובזכותם יותר נשים יזכרו ללכת להיבדק, ולא רק בחודש המודעות״.

המוצרים ימכרו ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה של חברת תבליני מימון.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן