תביעת הענק נגד עיריית אשקלון – סכומים יפים לתובעים

בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד

בשנים האחרונות נראה כי עיריית אשקלון בחרה ללכת עם התושבים בדרך לא דרך ובמקום לשמוע את טענותיהם החליטה להלחם, גם כשמדובר באנשים שמבקשים לעזור.

כך למשל המקרה של מספר משפחות המתגוררים סמוך לכביש החדש שנבנה בין שכונת שמשון לפארק הלאומי והתריעו מספר פעמים בפני העירייה כי העבודות להקמת הכביש פוגעות בבתיהם.

בעירייה התעלמו מהטענות ולאחר שסיימו את העבודות התושבים החלו לאמוד את הנזקים והגישו נגד עיריית אשקלון תביעת ענק על סך של למעלה מ 2 מיליון ש"ח.

בחוות הדעת של השמאים שנשכרו על ידי התובעים נכתב כי כלי הצמ"ה שפעלו באזור גרמו לנזקים לחצרות הבתים, לכלים בחצר ולהתנתקויות של חלקי בטון ברחבי הבתים ובגדרות המקיפים אותם.

באחד המקרים העבודות אף גרמו לקריסת החומה המקיפה את הבית וזעזעוים באדמה בשטח הבית כתוצאה מהעבודות של כלי הצמ"ה שפעלו במקום.

כמו כן, בבית אחר נפגעו גם עצי פרי וחלקי בטון מהבית התנתקו כתוצאה מהעבודות שנעשו כאמור בסמיכות לבתים עצמם.

לאחר הליך ממושך מרגע הגשת התביעה ועד היום, מסתבר כי רק לאחרונה הושגה פשרה עם חלק מהתובעים שיפוצו בסכומים נכבדים מקופת העירייה שמסתמכת על כספם של תושבי העיר ואחרים החליטו להמשיך בתביעה ולקבל סכומי כסף גבוהים עוד יותר.

נציין שהסכומים אותם תשלם העירייה במידה ותפסיד במשפט מול אלו שלא הגיעו לפשרה, לא מסתיימים בתביעה עצמה אלא גם בתשלומים עבור משרד עו"ד מתל אביב שהעירייה שכרה את שירותיו והוצאות משפט לתובעים בתיק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן