שרת העלייה והקליטה נטלה חלק בטקס סיום נוער מכבי אשקלון

מכבי אשקלון,שרת העלייה והקליטה

ביום חמישי האחרון, 1.07.21, נערך אירוע סיום פעילות מחלקת הנוער- מכבי אשקלון במעמד שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה, מנהל מחלקת ספורט בעירייה, מרסלו בורדמן, מנהל מכבי אשקלון, מני יאסו, יו"ר ובעלים של קבוצת אלדן, משפחות ובני הנוער של מכבי אשקלון.

באירוע נכחו 100 שחקניות ושחקנים שעברו כברת דרך ארוכה מאז תחילת השנה, במהלכה התמודדו עם עונה לא פשוטה בצל משבר הקורונה ומבצע 'שומר החומות', ולמרות האתגרים, הם המשיכו לעסוק בכדורגל לייצג את העיר בכבוד רב בתחרויות ואלפיות ברמה הארצית.

מכבי אשקלון,שרת העלייה והקליטה
צילום: יקיר סיאדה

כזכור, לאורך השנה עיריית אשקלון מקדמת אורח חיים בריא וספורטיבי בכל הזדמנות ואף קיימה לאחרונה אירועים ברמה הארצית, ביניהם מרוץ אשקלון וטריאתלון 2021 בהשתתפות אלפי ספורטאיות וספורטאים מרחבי הארץ.

ראש העיר, תומר גלאם אמר בטקס: "אני גאה לראות מקרוב את בני הנוער שלנו מסיימים שנת פעילות של אגודת 'מכבי אשקלון'. כבר שלוש שנים שמחלקת הנוער של הקבוצה פועלת באשקלון ואני מברך על ההזדמנות של בני הנוער לעסוק בפעילות פנאי וספורט חשובה ומשמעותית.

אני מודה לשותפים לדרך, 'למכבי' אשקלון, לשרת הקליטה והעלייה פנינה תמנו שטה על התמיכה הרבה באשקלון וכמובן ליוסי דהן על תמיכתו הרבה באשקלון במגוון תחומי חיים."

מכבי אשקלון, תומר גלאם,פנינה תמנון שאטה
צילום: יקיר סיאדה

מפגש מרגש: תעודת הוקרה הוענקה ליו"ר ארגון נכי מלחמת העולם השנייה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן