אשקלון חוזרת ללימודים: למעלה מ-35 אלף תלמידים יפתחו את שנת הלימודים הקרובה

אשקלון חוזרת ללימודים: 35,847 תלמידות ותלמידים יפתחו את שנת הלימודים תשפ"ד; רבים מהם יעשו זאת במוסדות לימוד חדשים או מחודשים ועם שפע של תכניות לימודיות מגוונות וחדשניות שיעניקו להם את הבסיס הטוב ביותר למצוינות הישגית וערכית

בעוד מספר ימים יגיע לקיצו החופש הגדול ו-35,847 תלמידות ותלמידים בגני הילדים, בתי הספר היסודיים ובתי הספר העל יסודיים יפתחו את שנת הלימודים תשפ"ד. עבור 2,516 מהם, מדובר ביום מרגש במיוחד בו הם יעשו את דרכם הראשונה בכיתה א'.

בשנת הלימודים הקרובה, יפעלו באשקלון 32 בתי ספר יסודיים, 14 בתי ספר על יסודיים, 6 בתי ספר חינוך מיוחד, 305 גנים עירוניים, גנים מוכרים שאינם רשמיים, תאגידים וגני חינוך מיוחד.

גם השנה ייהנו ההורים באשקלון מצהרונים מסובסדים במחיר הנמוך בישראל, 275 ₪ בלבד בגני הילדים ועד לכיתה ב' עד השעה 17:00. במוסדות המוכש"ר, יופעלו הצהרונים עד השעה 16:00 בעלות של 260 ₪ בלבד. כמידי שנה התכנים בצהרונים יהיו איכותיים וערכיים בהלימה למצוינות החינוכית המלווה את מערכת החינוך העירונית באשקלון. התלמידות והתלמידים בגנים ובבתי הספר ייהנו מפעילות פדגוגית מעשירה ומחוגים איכותיים.

צילום: סיון מטודי

כמידי שנה, עיריית אשקלון פותחת את שנת הלימודים בברכת שנה טובה ומוצלחת לכלל תלמידיה. בהתאם לכך, גם השנה, הופק קמפיין שלטי חוצות בו מצולמים תלמידות ותלמידים תושבות ותושבי אשקלון העולים לכיתה א' יחד עם תלמידות ותלמידים העולים לכיתה י"ב תחת הכותרת: מערכת החינוך העירונית תמיד לצדכם בשנים החשובות בחיים."

כחלק ממדיניות העירייה אשר שמה לעצמה למטרה להעניק לנושא את מלוא תשומת הלב ולעודד מניעת חרמות לראשונה תקיים הרשות בשיתוף עמותת ים של חברים ערב התרמה למיגור תופעת החרם בהשתתפות אנה זק וקים בן שמעון. כל הכנסות הערב יוקדשו לפעילות העמותה.

לדברי ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט: "יצחק נבון אמר: 'דורות רבים משקיפים עלינו ועל מעשינו – עלינו להיות ראויים להם, בידנו הדבר לעשותו'. בפתחה של שנה"ל תשפ"ד, אוסיף על דברים אלו ואומר כי בידו וביכולתו של החינוך לעשות, לתקן לאחד.

בימים אלו, תפקידנו כמנהלים, כמחנכים, מנהיגים חינוכיים מקבל משנה תוקף. אנו נדרשים לחתור למאחד, לסמן לתלמידות ולתלמידים שלנו את הדרך בה ידעו כי התהליך אינו פחות חשוב מהתוצאה. לשמש עבורם מודל ודוגמא. לעודד אותם לשיח מכבד גם כשיש אי הסכמות ויותר מכך ללמד אותם לייצר איזונים.

בפתחה של שנה"ל הבאה עלינו לטובה , שומה עלינו לעשות ולאמץ את כל כוחותינו לאחדות בעם למענינו ולמען הדור הצעיר המופקד בידנו. אני מאחל לכל התלמידות והתלמידים, למנהלי בתי הספר ולצוותים החינוכיים היקרים, שנת לימודים פוריה ומוצלחת!"

צילום: סיון מטודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן