שמעוני:לא מתערב בהחלטות הליכוד – לא בטוח שתהיה השעיה אחרי הבחירות

לאחר הדרמה שהתחוללה ביממה האחרונה סביב ידיעות לפיהן הליכוד יתמוך בראש העירייה בהשעייה איתמר שמעוני במירוץ לראשות העיר בבחירות הקרובות, הודיע דובר סיעת הליכוד כי אין החלטה בנושא.

בשיחה שערכנו עם שמעוני הוא אמר: " לא מתערב בהחלטות של הליכוד, אני תומך מובהק של בנימין נתניהו ומאמין בדרכו וחושב שעושים לו עוול והמשטרה מחפשת פופוליזם על גבו כמו שעושים לי. בעניין הזה אני מאמין שהליכוד עושה את השיקולים שלו אני בקשר עם המפלגה ולא רוצה להגיד מה שסוכם או לא סוכם במידה ואתמודד את זה אני משאיר להם ולא מתייחס למה שפורסם ובזה נגמר הסיפור. " עוד הוסיף שמעוני ואמר: " לגבי הועדה היא נדחתה שוב. כנראה שאסכים להאריך את תקופת ההשעיה עד הבחירות הקרובות אבל אני מעריך שההשעייה לא תמשך מיום הבחירות אלא עד יום הבחירות וכנראה שאעשה את זה בהסכמה אבל הם לא יכולים להמשיך השעיות כמה שהם רוצים."

בנוסף אמר שמעוני: " ככל שעובר הזמן חזקת כתב האישום חלשה יותר המשפט נגרר והחליטו לעשות השלמות חקירה, זה לא כי יש להם תיק חזק.  כי הם בבעיה. הועדה גם תשאל אותם עד כמה הם רוצים להמשיך?. לא כל כך בטוח שאם אתמודד ואבחר ושום דבר לא בטוח שאם אתמודד אבחר, אני לא מתרגש מסקרים, גם מאלו שמראים שאנצח בסיבוב ראשון, גם לא בטוח שאם ב"ה אני יתמודד אנחנו ננצח את הבחירות אבל ככל הנראה מיום הבחירות כבר לא תהיה השעייה. התיק חלש והסניגורים אומרים שהראיות חלשות מאוד אני יודע בדיוק מה עשיתי ואני יודע שזה יגמר בלי כלום ב"ה. "

כמו כן, סיפר שמעוני על מפגש הפעילים שנערך השבוע ואמר: " אני מאוד מעודד שמאות פעילים מגיעים עם ברק בעיניים ורוצים שאתמודד. ברגע שאחליט שאתמודד אתפנה לכל ענייני התשתית ואתפנה לכל העניינים של הרשימה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן