שיווק עורכי דין באינטרנט: למה חשוב לשכור את שירותי המומחים?

 

עורכי דין רבים מאמינים שהכישורים המקצועיים והמוניטין שלהם מספיקים לשמירה על מספר קבוע של לקוחות חדשים שנכנסים למשרד שלהם. יחד עם זאת, שיווק עורכי דין באינטרנט, שמתבצע בגישה יעילה, מעלה את משרד עורכי הדין שלכם דרך דירוג הגוגל, ומגדיל את הפניות והרווחים של האתר שלכם.

התהליך מסייע גם למשרדי עורכי דין להבדיל את עצמם מהאחרים בשווקים שלהם. סביר להניח שהמתחרים שלכם ינקטו בפעילויות משלהם לשיווק באינטרנט, לכן חשוב שתהיה גם לכם תוכנית חזקה של שיווק עורכי דין באינטרנט על מנת שגם אתם תוכלו למשוך לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את שירותי משרד עורכי הדין שלכם.

יתרונות שיווק עורכי דין באינטרנט

יתרון שיווק עורכי דין באינטרנט טמון בהצבת משרד עורכי הדין מול לקוחות פוטנציאליים. ברגע שהם מופנים לאתר שלכם, הם נכנסים למשפך המכירות, מה שכמובן נחשב לצעד החיוני הראשון להצלחה ברכישת לקוחות חדשים.

העובדה שמשרדי עורכי דין ממוקמים במיקום גלוי מאוד בתחום ומציג את השירותים המשפטיים המסופקים, מסייעת להגעה לקהל מוסמך שמחפש באופן פעיל שירותים משפטיים. חשיפה מקוונת זו מגיעה ללקוחות פוטנציאליים רבים, מייצרת מספר לידים של תיקים ומובילה לרווחים.

שיווק עורכי דין באינטרנט אכן דורש כסף וזמן, וכך גם כל שיטת שיווק אחרת. כדי להשיג את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלכם בכל תוכנית שיווק דיגיטלית, חשוב לקחת בחשבון את מה שהמתחרים מבצעים במהלך פיתוח תוכנית השיווק שלכם באינטרנט. מיקומים גלויים בקרב מחפשי אינטרנט היא המפתח לקצור את מלוא היתרונות של כל אסטרטגיית שיווק באינטרנט.

הבנת קהל היעד

הלקוח המשפטי הפוטנציאלי של היום הוא אדם שכמו הרוב הגדול של הצרכנים המודרניים, מעדיף לקנות שירותים ומוצרים באמצעות כלים דיגיטליים. מכאן, אמצעי החיפוש הישנים של נותני שירותים הוחלפו בגרסת האינטרנט ובחיפושים בגוגל.

האמת היא ש-93% מהצרכנים הישראלים מחפשים היום באינטרנט את השירותים והמוצרים שהם צריכים, מה שהופך תהליך שיווק עורכי דין באינטרנט למשאב השיווק העיקרי.

כדי להבין טוב יותר איך לגשת לשיווק דיגיטלי למשרד עורכי דין, מומלץ להבין מה בעלי המשרד יודעים על קהל הלקוחות שלהם במונחים של דמוגרפיה, תחומי עניין, סגנון חיים, הרגלי קניות, הרגלי שימוש באינטרנט, ומידע רלוונטי אחר לתהליך ההחלטה הסביר של הצרכנים בבחירת שירותים משפטיים.

סוגי שיווק באינטרנט

קיימים סוגים שונים של שיווק עורכי דין באינטרנט שמובילים משרדים להשגת החזר על השקעתם. בהתאם לגורמים שונים שמגדירים את שוק היעד שלכם, חלק מסוגי השיווק שיוצגו בהמשך עשויים להיות יעילים יותר או פחות ביצירת תעבורת לקוחות פוטנציאליים עבור השרד שלכם.

מומלץ להשתמש בנתונים הזמינים ובניסיון על מנת לסייע בהערכת הסבירות להצלחה מכל שיטה, לפני תחילת פיתוח תוכנית השיווק באינטרנט של משרד עורכי הדין שלכם.

אתר אינטרנט

התפקוד, העיצוב וחוויית המשתמש של אתר עריכת דין צריכים להיות מהמשכנעים ביותר שהלקוחות הפוטנציאליים יכולים למצוא. על מנת לבלוט בתחום, אתרי משרדי עורכי דין צריכים ליצור רושם. כדי להשיג מטרה זו, האתר שלכם חייב להיות:

גלוי מאוד

אתר משרד עורכי הדין צריך להופיע בתוצאות החיפוש המובילות בגוגל כדי להיות יעיל. ברוב המקרים, משתמשים אינם מחפשים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש האורגניות.

ויזואליות מושכת

תוכן כתוב מעולה הוא רק חלק מהנוסחה לאתר משרד עורכי דין יעיל באופן מיטבי. יש צורך גם באלמנטים חזותיים מושכי עין.

המוח האנושי מעבד נתונים חזותיים הרבה יותר מכפי שהוא יכול לעבד טקסט. חוץ מזה, תשעים אחוזים מהמידע שמעובד על ידי המוח האנושי הוא ויזואלי.

האתר צריך לשדר סמכותיות

אף אחד אינו מעוניין לשכור שירותי עורך דין שאינו מעורר אמון במעמד שלו כסמכות בתחומו. מה שהטקסט והאיכות החזותית של האתר משדרים על הפרקטיקה המשפטית שלכם, משנה באופן משמעותי את החלטת המבקרים באתר לפנות או לא לפנות למשרד עורכי הדין שלכם.

טעינה מהירה

אנשים רבים מכירים את התסכול שבבזבוז הזמן כשהם ממתינים לטעינת דפי אתר מעוצב באופן שאינו מיטבי.

אתר בטעינה איטית מוביל במהירות את הלקוחות הפוטנציאליים אל המתחרים. לכן מומלץ לבצע אופטימיזציה של האתר לטעינה מהירה בשולחן העבודה ובמכשירים ניידים.

נגישות למכשירים ניידים

יותר משישים אחוזים מהחיפושים המקוונים בישראל מבוצעים במכשירים ניידים כמו טאבלטים או סמארטפונים.

כאשר המחפשים ניגשים לאתר אינטרנט שאינו נגיש לנייד, הטקסט עשוי להיות קטן מדי לקריאה וכפתורים זעירים מדי ללחיצה, או שמרכיבי העיצוב עשויים לבלבל.

שיווק וידיאו

אנשים מעדיפים עורכי דין ומשרדים שמספקים תחושת היכרות נרחבת. השימוש בווידיאו מסייע לצופים להשיג את התחושה הזו טוב יותר מכל שיטה אחרת של שיווק עורכי דין באינטרנט.

בשורה התחתונה, כדאי שהמומחים בתחום ילוו אתכם במסע להשגת הלידים החדשים המדויקים שאתם מחפשים

סוכנות פרסום ושיווק באינטרנט מתמחה בבניית אתרים עם ביצועים איכותיים בגוגל וקמפיינים שיווקיים דיגיטליים שניתנים למעקב על מנת למקסם את ההחזר על ההשקעה. צוות מקצועי מסייע למשרדי עורכי דין בכל הגדלים למקסם את יכולת יצירת הלידים של נוכחות האינטרנט שלהם באמצעות תוכנית יעילה של שיווק עורכי דין באינטרנט.

נציגי הסוכנות מומחים בחשיבה מחוץ לקופסה כדי להביא למשרדי עורכי דין יותר לידים שאפשר להמיר ללקוחות, ולהגביר את המודעות למותג שלהם, תוך שימוש בגישות ממוקדות וחסכוניות.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן