שוב זה קורה באשקלון: התעללות חמורה מאוד מצד זוג מבוגרים מאשקלון ( הפרטים המלאים בפנים ) בפעוטה עם פגיעה חמורה בפי הטבעת – דיווח הועבר למשטרה שעצרה אותם

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

שוב זה קורה באשקלון – זוג הורים בשנות העשרים לחייהם הובאו לחקירה על ידי משטרת ישראל לאחר שהתקבל דיווח מהמרכז הרפואי ברזילי באשקלון

אנשי הצוות במרכז הרפואי ברזילי היו המומים השבוע כשקיבלו לטיפול פעוטה בת שישה חודשים עם פגיעות חמורות וחשד ממשי להתעללות מצד הוריה.

ההורים, זוג מסתננים מאריתריאה, נעצרו על ידי המשטרה לאחר הדיווח שהתקבל מהמרכז הרפואי ברזילי באשקלון, ממנו עולה חשד נוסף לפגיעה חמורה באזור פי הטבעת של התינוקת הרכה.

צילום: דוברות משטרת ישראל

החמלה ככל הנראה לא מנת חלקם של השניים שלא בחלו באמצעים ועל מנת לחסוך בתיאורים מקוראי האתר לא נביא כאן את הפרטים המלאים בפרשה אולם ניתן לומר שזוג המתעללים עוכבו והובאו לחקירה בתחנת אשקלון.

ממשטרת ישראל נמסר: " משטרת ישראל עיכבה לחקירה גבר ואישה בחשד להתעללות בבתם הפעוטה כבת החצי שנה.

החקירה החלה בשעות האחרונות, לאחר שבמשטרת ישראל התקבל דיווח מבית החולים ברזילי, אודות פעוטה כבת חצי שנה שמאושפזת בבית החולים, ולאחר בדיקות שנערכו עלה חשד כי נפגעה ע"י הוריה.

חוקרי המשטרה הגיעו אל בית החולים, ועיכבו את ההורים (שנות ה 20, אשקלון) להמשך חקירה, שבסיומה יוחלט באם להביאם מחר בפני בית המשפט".

מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר כי: "במרכז הרפואי ברזילי מאושפזת תינוקת בת חצי שנה שאף נולדה בבית חולים ברזילי. הפעוטה הגיעה לחדר המיון שלשום, יום א', בהפניית רופא ילדים ובבדיקה גופנית והדמייה שבוצעה על ידי מומחי ילדים בברזילי התגלו חבלות לא שגרתיות בגופה שהעלו חשד אפשרי לפגיעה על ידי גורמים חיצוניים. עובדת סוציאלית של ברזילי עירבה את שירותי הרווחה ואת המשטרה. הפעוטה במצב כללי יציב, ומטופלת לפי שעה בברזילי."

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן