שדרות חוזרת לחיים: סניף בנק הפועלים חוזר לשגרה

בשורה משמחת לתושבי שדרות: סניף בנק הפועלים בעיר חזר לפעילות מלאה לאחר מספר חודשים בהם היה סגור בעקבות מלחמת חרבות ברזל והנחיות פיקוד העורף

עובדי הסניף המשיכו לתת שירות ללקוחות במהלך חודשי המלחמה, הן טלפונית והן באמצעות הפניית לקוחות לסניפים אחרים. כעת, עם חזרת הסניף לפעילות מלאה, צוות הבנקאים המנוסה ישוב להעניק שירותי בנקאות פרטית ואישית, בנקאות עסקית וייעוץ משכנתאות.

לרגל הפתיחה המחודשת, ביקרו בסניף שדרות המשנה למנכ"ל ומנהלת החטיבה הקמעונאית דלית רביב, מנהל אגף בנקאות קמעונאית אופיר אוחנה ומנהל אזור הדרום ירון קיסר.

דלית רביב:

"שמחתי מאוד לפגוש מקרוב את העובדים והלקוחות, אין ספק שיש בסניף אנרגיה מיוחדת במינה. אני מברכת את תושבי שדרות שחוזרים לעיר ומקווה שפתיחת הסניף תהווה צעד משמעותי עבור התושבים בחזרה לשגרה ותתרום לתחושת החוסן בעיר".

אופיר אוחנה:

"הפתיחה המחודשת של סניף שדרות מסמלת את החוזק והעמידות של בנק הפועלים ושל תושבי האזור. זהו צעד נוסף בחזרה לשגרה והמשך החיים למרות האתגרים הרבים. אנו מודים לנורית על שנים רבות בהן ליוותה את תושבי שדרות בהחלטות הפיננסיות החשובות בחייהם ומאחלים בהצלחה רבה לאמנון בכניסתו לתפקיד".

שעות הפתיחה של הסניף:

  • ימים א', ג', ה': 08:30-13:30
  • ימים ב', ד': 08:30-15:30
בתמונה מימין: נורית כהן, דלית רביב, אמנון כהן, אופיר אוחנה, ירון קיסר
קרדיט צילום: צורי פטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן