תושב הצפון הוא קורבן הרצח באשקלון – משפחתו תצא לנקמה?

גל האלימות באשקלון ממשיך להכות גלים, והתושבים סופגים עוד מכה קשה. לפני זמן קצר, בשדרות ירושלים בשכונת ברנע, נרצח תושב באכזריות. על פי דיווחים ראשוניים, הוא נדקר מספר פעמים יחד עם חברו, שניהם הוכו באלות. הפצועים פונו במצב קשה לבית החולים ברזילי, שם נקבע מותו של אחד מהם.

האירוע הערב: רצח נוסף באשקלון – דקירות ואלות בשדרות ירושלים

רצח באשקלון - אמבולנס מד"א, צילום אילוסטרציה: אודי דוד בן דוד
רצח באשקלון – אמבולנס מד"א, צילום אילוסטרציה: אודי דוד בן דוד

אירוע מזעזע זה מתווסף לשורה ארוכה של מקרי אלימות שהתרחשו באשקלון לאחרונה. התושבים, שחשים חוסר ביטחון הולך וגובר, מותחים ביקורת חריפה על הנהלת העירייה, שלטענתם אינה עושה מספיק כדי להגן עליהם. "אנחנו חיים בפחד מתמיד", אומרת תושבת השכונה. "העירייה מבטיחה לנו שוב ושוב שהיא מטפלת בבעיה, אבל שום דבר לא משתנה. אנחנו רואים יותר ויותר שוטרים ברחובות והמשטרה עושה את העבודה, אבל יש גם סיורים שאמורים לצאת לפועל על ידי העירייה מכספי הארנונה שלנו וזה פשוט בקושי קורה".

עיריית אשקלון מתגוננת בשבועות האחרונים: "יש ירידה בפשיעה"

עיריית אשקלון, מצדה, טוענת שיש ירידה בכמות הפשיעה בעיר. אך התושבים אינם מקבלים את ההסברים הללו. "העירייה פשוט לא מקשיבה לנו", אומר תושב אחר. "אנחנו צריכים יותר סיורים, יותר נוכחות משטרתית, ויותר פעולות מניעה. אנחנו לא יכולים להמשיך לחיות ככה".

האירוע האחרון, בו נרצח תושב הצפון הערב הוא תזכורת כואבת למציאות הקשה שבה חיים תושבי אשקלון. הם דורשים מהעירייה לפעול באופן מיידי ונחרץ כדי להחזיר את הביטחון לרחובות.

ממשטרת ישראל נמסר: " משטרת ישראל פתחה לפני זמן קצר בחקירת אירוע אלימות שהתרחש בשדרות ירושלים באשקלון, שכתוצאה ממנו פונו לבית החולים 2 פצועים, שם נקבע מותו של אחד מהם. חוקרי המשטרה נמצאים בזירה. והחלו לאסוף ראיות וממצאים לבירור הרקע והנסיבות".

ממגן דוד אדום נמסר: " בשעה 17:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצועים מאירוע אלימות בשדרות ירושלים באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 2 גברים כבני 30 במצב קשה ובינוני עם פציעות חודרות.

חובש רפואת חירום במד"א אלכסנדר סטסויק סיפר: הגענו למקום וראינו שני פצועים שהיו מעורבים באירוע אלימות. אחד מהפצועים שכב על הרצפה כשהוא בהכרה מעורפלת, וסובל מפציעות חודרות. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבי"ח כשמצבו קשה ולא יציב. פצוע נוסף היה בהכרה מלאה, וגם סבל מפציעות חודרות. הוא פונה לבי"ח כשמצבו מוגדר בינוני".

עדכון תוספת של 40% למענק עבודה: מי הזכאים למענק ולתוספת? – כיף

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן