רס"ן במיל. רן לוי בתגובה חריפה על החלטת ריבלין

בצילום: התגובה שנשלחה ללוי לאחר ששלח את העצומה.

רס"ן במיל. רן לוי מאשקלון, יוזם העצומה לחץמתן חנינה לגיבור ישראל, הלוחם המצטיין אלאור אזריה הוציא לפני זמן קצר תגובה חריפה להחלטה שלא לחון את אזריה.

הנה התגובה במלואה: 

" מוסד הנשיאות  חייב להיסגר 

החלטת נשיא מדינת ישראל רובי ריבלין לדחות את בקשת החנינה של לוחם חטיבת כפיר המצטיין אלאור אזריה מדגישה עד כמה מוסד הנשיאות אינו רלוונטי יותר ועל כן חייב להיסגר ולחלוף מהעולם .

מוסד הנשיאות הינו מוסד שאמור וחייב לייצג את כלל החברה הישראלית על כל גווניה, אך לדאבוני הרב הנשיא הנוכחי ממשיך את הדרך של רוב רובם של נשיאי המדינה בעבר שהיו חלק מהשמאל במדינת ישראל , וגם הנשיא המכהן לקח צד פוליטי, לא הצד ממנו הגיע לפני שנבחר לנשיא, והוא בחר בצד השמאלי של המפה הפוליטית .
אימוץ המנטרה השמאלנית השגויה וההזויה ״שמירה על טוהר הנשק״ חוטאת בגדול לאמת ולמציאות .
אלאור אזריה ירה במחבל חיית אדם שדקות קודם לכן דקר בחיילי צה״ל וניסע לרצחם ביום חג הפורים ולמעשה הוא זה שניטרל את האיום שנשקף מבן הבליעל הרצחני לחיילי צה״ל ואנשי כוחות ההצלה שנכחו בזירת הפיגוע בחברון.

מאז היבחרו של ריבלין לנשיא הוא חתך חזק שמאלה, עשה פעולות שאפילו נשיאים שמאלנים קודמים לו לא עשו, וביקורת על פעולותיו התבררו כצודקות .

הזדמנות אחת ואחרונה שהתגלגלה לפתחו אפשרה לו להוכיח שהטענות נגדו היו לא נכונות אך גם בכך הוא כשל כשלון חרוץ.
במקום לאחד את העם, לאחד את הקרעים בין רוב העם שהתנגד להעמדתו לדין של אלאור,  שדרש את שחרורו של אלאור,שדרש שהנשיא יחון את אלאור, לבין האליטה השמאלנית השולטת בפיקוד העליון של צבא הגנה לישראל, הפרקליטות, והתקשורת השמאלנית, 

הנשיא ריבלין גרם במו ידיו לקרע הכי גדול שיכל. 
העם איבד את האמון שלו במפקדי צה״ל, בפרקליטות, במערכת המשפט הישראלית, ועכשיו במוסד הנשיאות.
הירידה  הדרסטית ברצון של נערי ישראל להתנדב לשירות קרבי בצה״ל, ושל רצון ההורים לשלוח את ילדיהם לשירות זה, נגרמו אך ורק בעקבות התייחסות מפקדי צה״ל לחייליו ובעקבות הפקרת החיילים בשטח, כפי שעשו לאלאור אזריה.

ובימים הבאים נראה את תופעה מדאיגה זו הולכת ומחמירה.
על ראש הממשלה וכנסת ישראל להביא לכך כי מוסד הנשיאות המיותר יסגר לאלתר והתקציב של עשרות מליוני השקלים יופנה לטובת פרוייקטים לרווחת כלל הציבור .
רס״ן(במיל׳) רן לוי"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן