"רכשתי קרקעות ושילמתי גם פיתוח אבל תראו את ההבדל בין הרחוב שלי לרחוב של ראש העירייה אנחנו באותה שכונה" זעקתה של רותי הרוש, תושבת אשקלון

רותי הרוש, תושבת אשקלון המתגוררת ברחוב עצי הפרי פינת שזיף, מחכה מזה זמן רב לפיתוח סביבתי ראוי ליד ביתה.

הרוש ובעלה רכשו שטחים בפרוייקט שכונת מגדל המים הצעירה, שילמו את ההוצאות הנלוות הכוללות פיתוח סביבתי ועוד ולמרות זאת, לטענתה, שנים רבות שאין פיתוח באזור.

"את העצים בחוץ שתלתי בעצמי, זה שטח ציבורי, למה זה צריך להיות על חשבוני? הלכלוך נכנס לבית מהרחוב" הרוש, השבוע.
צילום: אודי דוד בן דוד

הרוש מתריעה מפני סכנות האורבות לבאים לרחוב ומנסה בכל כוחה לגרום לכך שהפיתוח בסביבת הבית שלה יושלם והיא מציינת שראש העירייה תומר גלאם גר ברחוב המקביל בו העירייה דאגה לפיתוח הסביבתי אולם דילגה על אזור המגורים שלה.

אחד השטחים בבעלות הרוש, בשכנות לביתו של ראש העירייה. " את הפסולת של הפיתוח, העירייה השאירה בשטח שלנו"
צילום: אודי דוד בן דוד

כמו כן טוענת הרוש כי המציאות הנוכחית בה תושבי הרחוב בו היא מתגוררת מופלים לרעה אינה חדשה לה, בעבר כשתושבי השכונה ניסו להאבק נשלחו אליהם אנשי אכיפה ולבסוף הוחלט להביא להם "קצת גינון ופיתוח" כהגדרתה בשביל להביא לשקט, כשבפועל האזור כולו עדיין לא עבר פיתוח סביבתי.

 

הרוש: "ניסו להשתיק אותנו עם גינון מועט וקצת פיתוח"
צילום: אודי דוד בן דוד
שביל היציאה מינאי המלך לרחוב שזיף. הרוש: "שילמנו המון כסף וזה מה שקיבלנו יוצאים כאן נחשים ועוד כל מיני דברים"
צילום: אודי דוד בן דוד

עוד מספרת הרוש, כי שביל הגישה מרחוב השזיף לרחוב ינאי המלך כבר מזמן אמור היה לעבור פיתוח סביבתי אולם הדבר לא נעשה, וילדים קטנים ואמהות עוברים מידי יום דרך לא דרך בשביל להגיע לפעוטון השכונתי, זה ממש לא כיף.

הרוש: " על זה אמהות וילדים קטנים צריכים ללכת? "
הכניסה לפעוטון ברחוב שיזף – צילום: אודי דוד בן דוד

לטענתה, מדובר בסכנת נפשות של ממש כשגם עמוד שעומד על תילו על הגבעה מאיים ליפול על ראשי העוברים ושבים במקום ולמרות פניות רבות מצידה אף אחד לא טרח לבוא ולשים קיר תמך בשביל למנוע הדרדרות מהגבעה.

עמוד שנוטה ליפול מהגבעה ליד הבית של רותי הרוש, מעל השביל בדרך לפעוטון בשכונה. צילום: אודי דוד בן דוד

המציאות הנוכחית לטענת הרוש היא בלתי נסבלת, " אנחנו רואים כאן נחשים ומה לא, והכל כי אין כאן פיתוח. שילמנו את הכסף בזמן וגם תוספות שביקשו מאיתנו אחרי שרכשנו את השטחים ובעירייה כל פעם מטרטרים אותנו, גם אחרי שפורסם השבוע הסרטון בפייסבוק של אתר החדשות "אשקלנייעס" הגיעו מהעירייה הבוקר ואמרו שעוד שנה יסדרו לנו "

צפו: רותי הרוש מסבירה על ההבדלים בשכונה:

מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה לדברים, למרות פניות חוזרות ונשנות משך מספר רב של ימים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן