רה"ע גלאם נפגש עם מירלשוילי ושאר חברי המועצה

תראו אותם: מועצת הנוער החדשה של אשקלון בפגישת היכרות עם ראש העיר

 

ראש העיר, תומר גלאם, נפגש לפני שעה קלה עם מועצת הנוער החדשה של אשקלון בה חברים שש נערות ונערים שנבחרו כדין על ידי מועצות התלמידים בבתי הספר העל יסודיים. בפגישה נכחה גם סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמלי, מיריי אלטיט.

המועצה החדשה כוללת את היו״ר, אביגיל מירילאשוילי תלמידה במקיף ה כיתה י״א; ס. יו״ר, אריאל בובליל תלמיד במקיף א בכיתה י״א; מזכ"ל, אורי אביקזר תלמיד באורט אפרידר בכיתה ט׳; דוברת, רננה צדוק תלמידה במקיף אמית ב׳ בכיתה ט׳; יו״ר אתיקה ומשפט, אילאי כהן תלמיד במקיף ה בכיתה י׳ והמבקרת, מעין נחום בית ספר מדעים כיתה י״א.

ראש העיר, המשמש גם כממונה על הנוער מזה עשור, אמר להם כי הוא סומך עליהם ומאמין בהם. ״יש לנו את הנוער הטוב ביותר בישראל.

נוער איכותי, מתנדב, תורם ופעיל בקהילה. לשמחתי, אנחנו רואים את זה הלכה למעשה באחוז הזכאים לבגרות חברתית איתו הגענו למקום הראשון בארץ. אני מאמין בבני הנוער שלנו, ביכולות שלהם ובכישורים שלהם להיות דור עתיד פורץ דרך.

עיריית אשקלון, בשיתוף פעולה עם הנציגות האיכותית שלכם במועצת הנוער, תמשיך להעניק לכם את הכלים הטובים ביותר למימוש ההצלחה שלכם״.

יו״ר מועצת התלמידים הנכנסת, אביגיל מירילאשוילי אמרה: ״להיות בעל תפקיד במועצת הנוער העירונית, זה לקחת אחריות, לייצג את הנוער ולהוביל אותנו להצלחה, ערכים ומצוינות.

אני מאחלת לנו, לבעלי התפקידים הצלחה רבה ובע״ה נעשה שינוי ונוביל את הנוער להצלחה. בנוסף, אני רוצה להודות לראש העיר, מר תומר גלאם על התמיכה במועצת הנוער והנוער כולו, לראש מינהל חינוך יובל זוזט ולמנהלת אגף תרבות נוער וספורט, דפנה ביטון. שתהיה לכולנו שנה טובה ומוצלחת, אמן״.

חברי מועצת התלמידים בפגישה עם רה"ע תומר גלאם, צילום: אלדד עובדיה
חברי מועצת התלמידים בפגישה עם רה"ע תומר גלאם, צילום: אלדד עובדיה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן