ראש העיר בפגישת עבודה עם שר הכלכלה והתעשייה

ראש העיר תומר גלאם בפגישת עבודה עם שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת; השר אירח את ראש העיר וצוותו בלשכתו לדיון בצרכי העיר אשקלון; זוהי פגישת העבודה הראשונה של השר בתפקיד עם ראש עיר

פחות משבועיים מהשבעת הממשלה, ראש העיר תומר גלאם נפגש הבוקר (רביעי) עם שר הכלכלה הנכנס, ניר ברקת לישיבת עבודה כשעל הפרק: המשך קידום תחומי התעשייה, התעסוקה וההיי-טק באשקלון.

זוהי פגישת העבודה הראשונה של השר עם ראש עיר ובעירייה רואים זאת כמסר של נכונות לסייע בקידום צרכי העיר בתחומי הפעילות הרלוונטיים.

בפגישה נכחו גם חבר המועצה, עמי חכמון, מנכ״ל העירייה, עידן דוד, מנכ״ל החברה הכלכלית לאשקלון, עמית שדה ומנהלת אגף תעשייה וכלכלה בחכ״ל, עינת אלימלך.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת אמר לאחר הפגישה: ״שמחתי לארח היום בלשכתי בירושלים בירת ישראל את ראש העיר אשקלון חברי היקר תומר גלאם. אני מחוייב לאשקלון ומתכוון לפעול יחד עם ראש העיר כדי להביא לתושבי אשקלון בשורות טובות בקרוב. דרום הארץ ובייחוד אשקלון יקבלו ממני מענה מיוחד – כפי שראוי.

אני מודה לראש העיר תומר גלאם ולאנשיו על עבודתם המסורה למען העיר ומתכוון לפעול יחד עם משרד הכלכלה והתעשייה לפיתוחה וצמיחתה״.

ראש העיר, תומר גלאם הודה לשר ואמר: ״ביני לבין השר יש היכרות ארוכה ולשמחתי יש שיתוף פעולה נהדר ונכונות אמיתית לחזק את העיר. בשנתיים האחרונות, הצלחנו להביא החלטות ממשלה תקדימיות לעיר אשקלון בהיקפים של מאות מיליוני שקלים לרווחת התושבות והתושבים.

אשקלון מגשימה בימים אלו, הלכה למעשה, את החזון הציוני והיא אחת מהערים האטרקטיביות ביותר למגורים בישראל. אני משוכנע כי שיתוף הפעולה בינינו יימשך במטרה להגשים את המשימות הנוספות העומדות לפתחנו בתחום התעסוקה והכלכלה בדרך להפוך את אשקלון למטרופולין חדש, חזק ומשמעותי בישראל״.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן