קראו את המאמר המיוחד הזה ותגיבו – מה אתם הכי אוהבים באשקלון?

קראו את המאמר המיוחד הזה ותגיבו – מה אתם הכי אוהבים באשקלון?

כתושבי אשקלון, התמזל מזלנו לחיות בעיר עם היסטוריה עשירה וקו חוף יפהפה. אבל מעבר לאטרקציות הידועות מסתתר עולם של פנינים נסתרות שמחכה להתגלות. הנה כמה מהמקומות האהובים עלינו באשקלון שאולי עדיין לא הספקתם להכיר לעומק:

1. המרינה באשקלון – המרינה הזו היא מקום מצוין לבלות בו אחר צהריים לקראת שקיעה. טיילו לאורך הטיילת, צפו בסירות באות והולכות, ותיהנו מארוחה באחת מהמסעדות ובתי הקפה הרבים. אם אתם מרגישים הרפתקנים, תוכלו אפילו לשכור קיאק ולחקור את המרינה מהמים.

קו החוף של אשקלון, צילום: אדי ישראל I דוברות עיריית אשקלון
קו החוף של אשקלון, צילום: אדי ישראל I דוברות עיריית אשקלון

2. הגן הלאומי אשקלון – בעוד שהגן הלאומי הוא יעד תיירותי פופולרי, רבים מתושבי אשקלון טרם חקרו במלואם את נפלאותיו. צאו לסיור מודרך כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של העיר העתיקה, או פשוט לשוטט ולגלות את ההריסות בעצמך.

3. טיילת אשקלון – טיילת נוף זו משתרעת לאורך קו החוף ומציעה נופים מדהימים של הים התיכון. צאו לטיול נינוח או ריצה קלה, עצרו לפיקניק, או פשוט שבו ולצפות בגלים. זה מקום נהדר להירגע וליהנות מהיופי של העיר שלנו.

4. מוזיאון אשקלון לאמנות – מוזיאון זה הוא פנינה נסתרת המציגה את יצירותיהם של אמנים מקומיים ובינלאומיים. עם אוסף מתחלף של תערוכות, תמיד יש משהו חדש לגלות. אל תחמיצו את גן הפסלים החיצוני, המציג עבודות של כמה מהאמנים המוכשרים בישראל.

5. שוק אשקלון – השוק הזה הוא מקום מצוין להצטייד בתוצרת טרייה, תבלינים ושאר מוצרים מקומיים באוירה של כיף. קחו את הזמן שלך להסתובב בין הדוכנים ולשוחח עם הספקים – אולי פשוט תגלה מאכל או מתכון אהובים חדשים.

אלו רק חלק מהפנינים הנסתרות הרבות שיש לאשקלון להציע. כתושבי העיר התוססת הזו, שתפו אותנו בתגובות למטה, מה אתם הכי אוהבים בעיר אשקלון?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן