צפו: שיא החוצפה – נהגים חוסמים תחנה ונכים מבוגרים צריכים להסתכן בירידה מהאוטובוס

תושבים רבים בעיר הזדעזעו אתמול מהתנהלותו של רוכב אופניים חשמליים בעיר שהחליט לנסוע במרכז הכביש ולחסום ולעכב נהג ונוסעי אוטובוס רבים.

אולם, מסתבר שהבריונות בכבישים באשקלון כבר עברה כל גבול וב 48 שעות האחרונות הגיעו למערכת תמונות רבות של נהגי מוניות ( לא נעלה את התמונות על מנת שלא לפגוע להם בפרנסה אולם אם זה יימשך, נהגי האוטובוס כבר ידאגו להעביר את הצילומים למשטרת ישראל )

 

חשבתם שהסרטון אתמול של רוכב האופניים החשמליים שחוסם את האטובוס בנסיעה איטית באמצע הכביש מזעזע? מה דעתכם על זה:צפו:…

פורסם על ידי ‏אשקלנייעס‏ ב- יום שלישי, 19 בנובמבר 2019

עובדים גם בעיתות לחימה. אוטובוס דן בדרום. צילום: יהודה שריפי

 

אחד הנהגים ששוחח עימנו היום אמר: אני צריך לעזור לזקנה להגיע לאוטובוס אבל היא חייבת את הגובה של המדרכה אבל אנשים חוסמים, חונים בתוך התחנה ואז נוצר מצב שגם הזקנה מתקשה לעלות וגם אנחנו חוסמים את הנהגים מאחור.

 

כולם מתעצבנים מזה ובצדק והכל בגלל שאנשים חונים איך ואיפה שבא להם בלי ביקורת מהעירייה למרות פניות רבות שלנו. למה בבאר שבע ובערים גדולות זה לא קורה עם כל הרכבים שיש שם? כי יש אכיפה של העירייה "

מסתבר שההבטחה של העירייה לטפל בנושא טרם יצאה לפועל, אך ייתכן מאוד שבקרוב הנהגים שחוסמים את התחנות יזכו לקבל לביתם דו"ח משטרתי בצירוף צילום של רכבם בעת ביצוע העבירה ברחבי העיר.

הנהגים עוד טענו שחוץ מעיריית אשקלון שלא מטפלת בבקשות שלהם לבצע אכיפה בנושא,  הם פנו מספר פעמים למוקד 100 אולם גם שם ללא הצלחה כבירה, וגורם במשטרת ישראל אמר לאשקלנייעס: " המשטרה תטפל בכל תלונה שתוגש, מטבע הדברים ברור שניידת לא תגיע תוך שניות לאירוע של נהג שמעכב את התנועה כי יש עוד אירועים אחרים ותעדוף.

כל תלונה שתוגש עם צילום של העבירה תטופל במלוא החומרה. "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן