צפו – ל"ג של הפתעות באשקלון: תהלוכות ל"ג בעומר בצל המתיחות

הכותרות מדברות על המתח וביטול התהלוכות באזור הדרום, אבל באשקלון ידעו לספר על לג בעומר גדוש פעילות חיה ומרתקת, בראשות ובהנהגת הרב מנחם מענדל ליברמן שליט"א

עוד בערב ל"ג בעומר הספיקו לערוך תהלוכות גדולות ומרשימות בשכונות אגמים, אפרידר, נווה אילן, גבעת הפרחים ועיר ימים. בתהלוכות אלו השתתפו למעלה מ6,000 איש.

ראש העיר מר תומר גלאם שביקר בחלק מהתהלוכות ציין בדבריו את היכולת המופלאה של חב"ד לחבר בין יהודים מכל הסוגים ומכל המגזרים.

ארועים מיוחדים התקיימו גם לקהילות דוברי צרפתית ורוסית. ראוי לציין במיוחד את הארוע המרגש של דוברי הרוסית בניהולו של הרב דניאל שיחי' סטולר שהתקיים בשיתוף קהילת ז'יטומיר בראשות השליח הרב שלמה שיחי' וילהלם.

עם תחילתו של המצב הבטחוני המיוחד התקיימה התייעצות שלוחים באשקלון ובהמשך של כל השלוחים באזור הדרום.

את התהלוכות השכונתיות החליפו ארועים בבניינים. השלוחים תיאמו עם וועדי בתים ובמשך שעות עברו מבנין לבנין, הזמינו את הילדים לרדת ללובי או למועדון הדיירים וחגגו עם הילדים את ל"ג בעומר. במובן זה הגיעו התהלוכות דווקא השנה לילדים רבים שבדרך כלל לא זוכים להשתתף בהם.

תהלוכה וירטואלית מיוחדת אורגנה על ידי השליח לבאר שבע הרב זלמן גורליק שליט"א והשתתפו בה מאות מילדי אשקלון וזכות הרבים תלויה בו.

זכות אמירת הפסוקים הקדושים כתקנת הרבי על ידי אלפים רבים באשקלון תעמוד לחיזוק הבטחון, השמחה והבריאות של כל עם ישראל בכל מקום שהם. תורתו מגן לנו!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן