צפו בפרופ' חזי מסביר על הבידוד לחולי הקורונה מתוך המחלקה בברזילי וגם – תלונה במשטרה על הרעלה חמורה בברנע

בשעות הקרובות ייכנס למחלקת הקורונה במרכז הרפואי ברזילי אשקלון, חולה הקורונה הראשון שמועבר לעיר.

בברזילי נערכו כזכור כבר עם צאת השבת לקליטת החולים, וטענו שחולי הקורונה יגיעו לאשקלון רק אחרי שהמחלקה שהוקמה בשיבא תתמלא.

חדר הבידוד בברזילי, צילום: דוד אביעוז, דוברות המרכז הרפואי ברזילי אשקלון

בפועל, זה לא קרה, ומשרד הבריאות הורה להעביר לאשקלון את חולה הקורונה, נער, שהספיק לבקר גם באיצטדיון בלומפילד ולהלחיץ מספר אוהדים של מכבי תל אביב.

כאמור, בברזילי אשקלון כבר נערכו מראש לקליטת החולים ופרופ' חזי לוי מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי מסביר מתוך המחלקה על ההיערכות:

עוד בנושא הבריאות, הפעם אצל בעלי החיים; המחלקה הוטרינרית בעיריית אשקלון הגישה הבוקר תלונה במשטרת ישראל לאחר שהתגלו מספר מקרים של כלבים שהורעלו למוות בשכונת ברנע.

מעיריית אשקלון נמסר: "בעקבות פניות תושבים על תמותה חריגה של ארבעה כלבים בשבוע האחרון ברחובות 'גדעון בן יואש' ו'צבי סגל', הוגשה לפני זמן קצר תלונה במשטרת אשקלון בחשד להרעלה.

כמו כן, עם קבלת הפניות, יצא הווטרינר העירוני, ד"ר מיכאל שפירו יחד עם גורמי המקצוע לשטח, שם נעשו סריקות לאיתור שאריות מזון או חומר מחשיד אחר.

במקביל, נשלחו בדיקות על ידי השירות הווטרינרי העירוני למכון ווטרינרי בבית דגן לאיתור סימני הרעלה.

ראש העיר, תומר גלאם: "אנו פועלים כעת לעצור תופעה מחרידה המעלה חשד להרעלת כלבים במספר מוקדים בעיר כולל הגשת תלונה במשטרת אשקלון.

אין לי ספק שהמשטרה תעשה את כל הנדרש כדי לרדת לחקר העניין, לבדוק מי אחראים לביצוע המעשים ולמצות עמם את הדין".

ד"ר שפירו מוסיף כי לא ידוע על מקרים חריגים אחרים ברחבי העיר: "אנו מבקשים להדגיש את החשיבות בטיול עם הכלב כאשר הוא מחובר לרצועה וכן למנוע ככל הניתן מניעת שוטטות הכלבים במרחב הציבורי".

כעת, ממתינים בשירות הווטרינרי העירוני לממצאי הבדיקה שאמורה להתקבל בעוד מספר ימים.

צילום: השירות הווטרינרי העירוני אשקלון

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן