כבר הלכתם לאסוף? ירדן הצניחה ציוד רב לעזה מהאויר – נחת מדרום לאשקלון

זוכרים את סיפור המכולות שטבעו בים לאחר שנפלו מספינת הובלות שהיתה אמורה להגיע לאשדוד? מקרה דומה התרחש לפני פחות משעה, הפעם כשהצנחת ציוד מהאויר לעזה הסתיימה מדרום לאשקלון.

לפני זמן קצר: ציוד מהאויר לעזה נחת מדרום לאשקלון. זוכרים את המכולות והכוסות בים? החוף הנפרד. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד
לפני זמן קצר: ציוד מהאויר לעזה נחת מדרום לאשקלון. זוכרים את המכולות והכוסות בים? החוף הנפרד. צילום ארכיון: אודי דוד בן דוד

סיוע הומניטארי רב שהוצנח ממטוס ירדני באישור ישראל ואמור היה להגיע לתושבי עזה, הוסט לכיוון צפון הרצועה ונחת בשטח ישראל, מדרום לאשקלון. נציין שמרגע ההצנחה ועד נחיתת הציוד מהאויר לעזה, שכאמור נחת במקום אחר, היה מעקב מלא אחר נתיב הנחיתה.

פעם שניה תוך שבוע שהציוד מהאויר לעזה נוחת במקום אחר

נזכיר שמדובר כבר בפעים השניה השבוע בו הטייסים הירדנים שעוברים בשטח ישראל באישור משרד הביטחון על מנת לעקוף את האנשים החוסמים את העברת הציוד לרצועת עזה מפספסים, ובאחת הטיסות השבוע מי שישב לצד הטייס, היה מלך ירדן בעצמו.

הסיוע שהוצנח בתחילת השבוע מהאויר נחת בים מול חופי עזה וישראל אפשרה לעזתים להגיע לחוף על מנת לאסוף את הציוד באין מפריע, זאת למרות שעדיין לא ידוע מה עלה בגורלם של החטופים שלנו וככל הנראה הם לא מקבלים סיוע הומאניטרי כלשהו, בניגוד לרוחב הלב שישראל מפגינה כלפי המחבלים בעזה.

דובר צה"ל: " אין חשש לאירוע בטחוני ומוקדם יותר היום העזתים נפגעו כשנכנס סיוע עם משאיות "

היום כאמור רבים לא הבינו על מה המהומה, אולם דובר צה"ל הודיע כי לפני זמן קצר הוצנח ציוד סיוע הומניטרי על ידי צבא ירדן במרחב צפון הרצועה. בשל הרוחות, חלק מחבילות הסיוע נחתו בשטח ישראל. אין חשש לאירוע ביטחוני".

כמו כן, עוד נמסר כי " במהלך הכנסת משאיות סיוע הומניטרי לפנות בוקר לצפון רצועת עזה, התפתחה התקהלות אלימה של תושבים עזתים סביב המשאיות, שבזזו את הציוד שהגיע. במהלך ההתקהלות נפגעו עשרות עזתים כתוצאה מדוחק ודריסה.
פרטי האירוע בבדיקה".

 

אשדוד ממשיכה להתפתח – הזדמנות לזוגות צעירים: 660 דירות חדשות במחירים נוחים במתחם הסוהו

2 תגובות

  1. הטייס היה ישראלי וברוך השם לא מגיע להם
    אבל עדיף לא לגעת הכול נגוע תיפול עליהם אימתה ופחד.
    עם ישראל חי בריאות והצלחה לחיילנו
    ונתפלל כולנו להשבת החטופים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן