צחי ששון – מומחה בקידום אתרים ופרסום ממומן באינטרנט

קרדיט תמונה יח"צ

תחום קידום האתרים, והפרסום הממומן באינטרנט, התקדם מאוד מאז שהיה בחיתוליו אי שם בתחילת שנות ה-2000. כיום, כל עסק שמכבד את עצמו, ורוצה להגדיל את ההכנסות שלו ולצמוח, חייב לפרסם באינטרנט בדרכים אלו. משרד הפרסום של צחי, מתמחה  בקידום אתרים ופרסום ממומן ברשת, השירותים שהחברה מספקת לקהל הלקוחות שלו כוללים בין השאר:

החברה מציעה ללקוחות שלה חבילה כוללת של הכול in one place, כלומר כל שירות שקשור לקידום האתר של העסק שלכם, מהזנת תוכן, בניית קישורים ועד מעקב ופתרון בעיות SEO, את כל זה צחי והצוות יודעים לתת במקצועיות ואמינות גבוה.

חשוב, לציין שצחי איננו עסק של איש אחד, והוא מקפיד לעבוד עם בעלי מקצוע איכותיים, בעת מתן השירותים ללקוחות, כל זאת תוך דגש על בחירת אנשי מקצוע מתאימים לכל לקוח והתאמה לתחום העיסוק שלו, בין אם מדובר בכותב תוכן או גרפיקאי, או בן אדם שיהיה אחראי על תחזוקה באתר.

צחי ששון וההירתמות שלו למען תושבי הדרום במלחמה

מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל ב-7 לאוקטובר השנה, צחי הקפיד לרתום את הידע המקצועי שלו למען תושבי הדרום ובעלי העסקים בדרום. רבים מהלקוחות של צחי, הם עסקים בינוניים וגדולים, מאזור אשקלון והדרום, וגם בתקופה הנוכחית שקשה להם, (ולכל עם ישראל), הוא מקפיד, ללוות אותם יד ביד כל הדרך להצלחה.

קרדיט תמונה יח"צ

למה כדאי לכם לשכור את השירות של צחי?

אם עייפתם ממקדמי אתרים המבטחים לכם הרים וגבעות, אך ברגע האמת לא מספקים את הסחורה, כדאי לכם לפנות לצחי, ולשכור את השירותים שלו. צחי לא זורק הבטחות לאוויר, ולא זורה בכם אשליות שווא, המילים שלו שוות למעשים שלו. היתרון של העבודה מול צחי הוא האמינות הגבוה, יכולת השירות  האדיבה וגם הסבלנות הרבה שיש לצחי ללקוחות שלו. מבין הלקוחות של צחי ניתן לכלול, שפים, חנויות, עורכי דין, רואי חשבון, מעצבי שיער, חברות פרטיות ועוד… . המאפיין המרכזי של השירות שצחי מעניק לכל לקוח ולקוח הוא התאמה  מלאה של סל השירותים לצרכים של הלקוח ולמאפייני העסק שלו.

מה המשמעות של שירות מותאם אישית בקידום אתרים ופרסום ממומן באינטרנט?

המשמעות העיקרית של שירות מותאם אישית בקידום אתרים ופרסום ממומן באינטרנט, הוא שהאופן שבו צחי בונה ללקוחות שלו את תכנית הפרסום באינטרנט הוא לא תבניתי, אלא מותאם  אישית, לאחר מחשבה רבה ומחקר של השוק, לעסק עצמו ולמאפיינים השונים שלו, כמו קהל היעד אליו הוא פונה, תקציב הפרסום שיש לו, המוצרים או השירות אותם הוא מספק וכדומה… .  מיותר לציין שפרסום עסק של שף עצמאי שונה במהות שלו מפרסום של עורך דין עצמאי, ושלכל עסק דרושה התאמה אישית ומלאכת מחשבת בבניית תכנית הקידום שלו באינטרנט.

בין הפעולות שצחי מבצע בעת קידום אתרים:

  • מחקר מילות מפתח
  • מחקר מתחרים
  • כתיבת תוכן
  • מחקר אודות כתיבת התוכן (כך שהתוכן יהיה רלוונטי ומקורי)
  • בניית תוכנית קישורים ועוד..

חשוב להבין, שקידום אתרים מעולה בין אם הוא אורגני או ממומן חייב להיות מתוכנן ומושקע. בקידום אתרים לא פשוט באים ומתחילים לקדם את העסק ומקווים לטוב, להפך! תהליך הקידום דורש ניסיון רב, למידה מטעויות ושיפור מתמיד שלו.

אם אתם רוצים שהעסק לא ידשדש במקום אלא יתקדם כל הזמן קדימה אל עבר היעד הבא, פנייה לצחי וקבלת שירותים ממנו תאפשר לכם זאת. פנו לצחי עוד היום ולא תצטערו.

https://tzd-seo.org.il/  כתובת אתר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן