פרשת שמעוני: מחר הגשת הערעור לבית המשפט העליון – בדרך לזיכוי? מה יהיה בערעור? כל הפרטים I ומה דעתכם על המשפט? כתבו לנו בתגובות

פרשת שמעוני מגיעה לבגצ לאחר למעלה מחמש שנים של חקירות, דיונים, הרשעה גזר דין ועוד…

ראש עיריית אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, צפוי להגיש מחר ערעור לבית המשפט העליון במטרה להביא לזיכוי מוחלט בתיק שסחף אותו ואת משפחתו מרגע המעצר ועד היום, יחד עם תושבים רבים בעיר.

לאחר תקופה ארוכה של דיונים, שמעוני הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי השופטת דאז לימור מרגולין יחידי, שלאחר שהסתיים המשפט החל דיון תקשורתי שעסק בנושא האפשרות שלה לדון בתיק מלכתחילה והסתיים בכך שהיא אכן יכלה לנהל את התיק.

איתמר שמעוני בבית המשפט המחוזי בתל אביב, צילום: אודי דוד בן דוד

לאחר מתן פסק הדין, מרגולין יחידי פרשה ולא המשיכה לגזר הדין, שהועבר לסגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט בני שגיא, שחוייב על פי פסק הדין לתת ענישה של מאסר בפועל.

בנוסף, בתיק שנפתח בקול תרועה רמה, הואשמו גם עופר שמעוני, משה פונטה ויואל דוידי, כשהשניים האחרונים נשלחו לעבודות שירות ועופר נשלח גם הוא למאסר בפועל.

מחר כאמור, יוגש הערעור של איתמר ועופר שמעוני לבית המשפט העליון, כשמנגד גם בפרקליטות עומלים על הגשת ערעור במטרה להחמיר את הענישה כשלעומת זאת בסביבת שמעוני מגישים ערעור במטרה להגיע לזיכוי מלא על העבירות בהן הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עופר שמעוני בבית המשפט המחוזי בתל אביב, צילום: אודי דוד בן דוד

עורך הדין אשר אוחיון המייצג את איתמר ועופר שמעוני מסר לפני זמן קצר למערכת 'אשקלנייעס': " הערעור שיוגש מחר יופנה כנגד כל העבירות בהם הורשעו איתמר ועופר. אנחנו בדעה שההרשעה של השניים הייתה שגויה מראשיתה ועד סופה והעתירה שלנו לבית המשפט העליון היא לבטל את ההרשעה כולה, ולזכות את השניים מכל אשמה.

במסגרת הערעור הצבענו על קשיים מאוד משמעותיים בהיגיון שעומד מאחורי הכרעת הדין המרשיעה ובכך שהיא מתעלמת מראיות מזכות רבות מאוד ומשמעותיות מאוד בעלות משקל רב".

4 שנים של סיוט לא פוסק – איתמר שמעוני לאחר פסק הדין, בצאתו מבית המשפט המחוזי בתל אביב. צילום: אודי דוד בן דוד
משרד הבריאות מודיע כי ניתן לחזור לפעילות בחופים מסוימים; עדיין תיתכן הגעה של זפת ששקע לחופים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן