פרסום ראשון: בכירים בעיריית אשקלון נמצאים תחת סחיטה

בניין עיריית אשקלון

בכירים בעיריית אשקלון נמצאים תחת סחיטה מזה תקופה ארוכה, כך עולה ממידע שהגיע למערכת הכולל עדויות של מספר גורמים בעירייה.

אותם הבכירים, פולטיקאים בעמדות מפתח ועובדים בכירים מאוד בעירייה, נסחטים על ידי מספר גורמים במטרה להשיג דברים בדרכים מהירות או לא חוקיות עבור הסוחטים או אנשים השולחים אותם.

כמו כן, לאחרונה בוצע ניסיון סחיטה גם נגד עיתונאית מאשקלון, ניסיון שלא צלח והעבריין העומד מאחורי ניסיון הסחיטה מעורב גם בניסיונות הסחיטה הנוספים.

נציין שלמערכת הגיע כבר מידע בעבר על גורם בכיר באשקלון שמעורב בפרשיית סחיטה שהגיעה לאחרונה למשטרת ישראל והמידע המלא, לרבות מידע מהעבר הלא רחוק מצטרף למסמכים רבים והעתקים שמצויים בידי מספר תושבים באשקלון.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

כמובן, פרטים מלאים כבר נמצאים בידי המערכת, ומקורבים לאותם גורמים בעירייה שהזדעזעו לשמוע על מה שעובר על קרוביהם החליטו שהם לא שותקים יותר ומתחילים להוציא את המידע החוצה.

כאן במערכת 'אשקלנייעס' נמשיך לעקוב ונעדכן בפרטי הפרשה, נציין שהסחיטה מגיעה עד לגורמים בכירים מאוד בעירייה שנמצאים במצב שלטענת קרוביהם מוגדר כ'בלתי אפשרי', כבר זמן רב.

מקורבים לנסחטים אמרו למערכת 'אשקלנייעס': " דמיין לך מצב שפתאום יום אחד עולים פוסטים בכל מיני מקומות על שוחד שקיבלת או כל מיני עבירות אחרות שלא היו ולא נבראו, לרבות רמיזות על עניינים של מעשים מגונים שגם הם לא היו ולא נבראו.

אתה מדמיין לעצמך אנשים מבוגרים ( בחלק מהמקרים מדובר גם בצעירים שלא קשורים לפוליטיקה אך עובדים בעירייה ) עם נכדים, חלקם עם בעיות בלב שפתאום מקבלים דבר כזה? אתה יכול לתאר לעצמך מה זה עושה לבן אדם? "

נזכיר שגם עיתונאים נוספים קיבלו בעבר איומים מצד גורם מסויים שאף הביא לניסיון לפגיעה בהעסקתם במקום מסוים אך הגורם ככל הנראה שכח שלפחות אחד העיתונאים יודע שהקב"ה מנהל את העולם, ולמרות שלא הלך עם הדברים הלאה הוא הזדעזע לגלות שניסיונות הפגיעה באישי ציבור ועיתונאים נמשכים והוא תקווה שהמעורבים בפרשה יחזרו בתשובה ולא יילכו לכלא.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן