פקחים לא חמושים ופתאום בעיריית אשקלון נזכרו בפיקוח נפש

המכתב לפקח

שרשרת המחדלים בעיריית אשקלון נמשכת

חרבות ברזל: למרות שלא דאגו לתת נשקים לפקחים בעיריית אשקלון, מסתבר שיש מי שסבור שחשוב מאוד שהם יעבדו גם בשבת קודש, לא ברור מדוע ולמה.

הנחיה שהגיע מגורם בכיר בעירייה הורתה להעסיק את הפקחים גם ביום השבת, זאת למרות שהם לא חמושים ולא עשויים לסייע ללחימה בשום צורה.

לא נענים לפקחים הלא חמושים

הבטחות מצד הפקחים לכך שבמידה ויידרשו ואכן יהיה מדובר בפיקוח נפש הם יגיעו מיד ויצטרפו גם בעיצומה של השבת לעבודה לא צלחו ואחד הפקחים כבר קיבל מכתב התרעה בו מורים לו שלא יחזור לעבודה עד סוף המלחמה ולאחר מכן יוזמן לשימוע.

שנים רבות היו לעיריית אשקלון למתקפה נגד העיר אשקלון אולם כל מי שהתריע על כך הושתק בטענה כי מדובר באמירות פוליטיות ובעירייה בחרו לדלג על האזהרות של הגורמים השונים בעיר ולא להתייחס אליהן ברצינות.

המחדל נמשך והתושבים עדיין לא מקבלים מענה

מחדל המיגון בעיר אשקלון כמובן נמשך, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם ממשיך לנסות לנהל את העיר ובעיקר להתראיין לערוצים שונים והתושבים מנסים עדיין לקבל תשובות לגבי המענקים שאמורים להגיע אליהם ומשום מה לא מצליחים לקבל מענה ראוי במוקד העירייה ובמוקד שהוקם לצורך המענקים.

לטענתם בביטוח הלאומי נאמר להם מפורשות שהגורם האחראי לכך הוא עיריית אשקלון, אותה עירייה שהתמהמה עם פינוי התושבים שעדיין מנסים להבין איך העיר הכי מותקפת בארץ בכל הסבבים האחרונים נותרה בחלקה ללא מיגון ובזמן בו אזורים אחרים ומוגנים מקבלים הטבות רבות מהממשלה, בעיר אשקלון, למרות חוסר המיגון, נותרו עם ראש עיר שנזכר כעת לצעוק.

ניסיון לכסות על התנהלות העירייה?

בעירייה כאמור מנסים לכפות על פקחים לעבוד ביום השבת, למרות שהם לא עשויים להועיל למלחמה בשבת בשום צורה, שכן הם אפילו לא חמושים ומאיימים עליהם שבמידה ולא יגיעו לעבודה, הם יאבדו אותה.

במכתב שיצא ממנהל המחלקה נכתב: " סירוב לעבוד בשעת לחימה 

אדון נכבד תפקידך כפקח כולל עבודה בשעת לחימה במשימות מצילות חיים וכן משימות שיגרת חירום.

 בתאריך 13.10.2073 הייתה משוב במשמרת עד שעה 20.00 בערב אך על דעת עצמך עזבת את המשמרת בשעה 17.30.

 בבירור שערך איתך מנהלך התחייבת שלא לחזור על כך ולהעמיד את עצמך לרשות.האגף בכל אשר תידרש בהתאם לצורכי המערכת. 

אמש, כשהתבקשת לבצע משימת סיור אמרת שאינך מוכן לבצע את המשימה כי על פי דעתך אין מדובר בפיקוח נפש ואתה מסרב לעשות משימות שיגרת חירום.

 אי לכך ועקב סירובך לעבוד עלייך לא להגיע לעבודה עד לסוף לחימת ייחרבות ברזליי ותוזמן לשימוע עייפ הנוהל. שכרך ישולם בהתאם לנוהל ועפייי כל דין / בברכה, ייהונתן עוברני מנהל אגף ביטחון ושירות חירום עיריית אשקלון

המכתב לפקח
המכתב לפקח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן