פעיל ליכוד מאשקלון: "קיבלתי איומים על חיי בקבוצת וואטסאפ" מנהל הקבוצה: "הזוי שאמר דבר כזה"

רן לוי מאשקלון הגיש תלונה במשטרת ישראל לפיה הוא קיבל איומים על חייו בקבוצת וואטסאפ בה הוא חבר יחד עם אנשי עסקים, פוליטיקאים ואנשי תקשורת המסקרים את אשקלון.

לטענת לוי, אתמול במהלך דיון בינו לבין חבר ליכוד אחר, נכתבנו איומים נגדו והוא חושש לחייו.

בהודעה שהוציא הבוקר לוי לכלי התקשורת השונים הוא כתב:

" בעקבות איומים שקיבלתי על חי באחת מקבוצות הוואטסאפ בא אני חבר הגשתי הבוקר תלונה במשטרת ישראל תחנת אשקלון על חבר אחר בקבוצה אשר כתב בגנותי, איים על חיי, הוציא את דיבתי ודיבר לשון הרע .

ל מעשיו הפליליים הוא קיבל כפי שציינתי קודם תלונה במשטרה בסעיפים איומים והעלבת עובד ציבור .

יש לציין שהשיח בשבועות האחרונים הדרדר מאוד ובעיקר בתקופה הפוליטית הלחוצה הזו ובעיקר שאנו ימים לפני הבחירות .

במקרה דנן לא מדובר בהאשמה בין מפלגות שונות אלא מדובר באיש שמגדיר את עצמו חבר תנועת הליכוד שמאיים על חבר מרכז ליכוד רק על כך שאני העזתי לבקר את יו״ר התנועה וראש הממשלה נתניהו.

אני קורא מכאן לכל הצדדים, לכל המפלגות השונות , מכולם , לחדול ומייד מכל ההסתה , מכל הירידה הכי נמוכה לפסים האישיים, מכל אלימות הרשת ומכל סוג של אלימות.

אנו עלולים להגיע שוב לרצח , לא עלינו , על רקע פוליטי במדינת ישראל. הדברים הללו חייבים להסתיים ועכשיו , לפני שיהיה מאוחר מדי. בכבוד רב רס״ן(במיל׳) רן לוי
חבר מרכז הליכוד "

נציין שלא מדובר בבדיחה, לוי הגיש תלונה במשטרה שעסקה בנושא, ובתשובה לשאלתנו מדוע הוא נכלל בהגדרה של עובד ציבור הוא ענה שזה מכיוון שהוא נבחר כחבר מרכז הליכוד.

יוסי פרטוק, מנהל הקבוצה המדוברת, 'אשקלונט' הכוללת אנשי תקשורת רבים, אנשי עסקים, ופוליטיקאים מהעיר נדהם מעצם הגשת התלונה ואמר: " זה הזוי "

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן