פינוי בית מזוהם במצב קשה ניקיון וחיטוי יסודי

קרדיט לתמונה Freepik

נסיבות שונות יכולות לגרום לבתים להגיע למצב קשה של הזנחה. לעתים אלו הם בתים שאף אחד לא גר בהם במשך שנים, ובמקרים אחרים אלו יכולים להיות בתים של אנשים שבשל מצבם הבריאותי או הנפשי הזניחו את הדירה. בולטים במיוחד המקרים של אספנים כפייתיים, החיים בין ערמות אשפה שנאספו במשך שנים.

פגשנו את שי שטיקגולד, הבעלים של שי פינוי דירה המתמחה בטיפול בבתים של אגרנים כפייתיים וכאלו הנמצאים במצב תברואתי ירוד במיוחד, ושמענו ממנו על אופי העבודה השונה והמיוחד.

הכניסה אל בתים מוזנחים ומזוהמים היא אינה חוויה קלה. יש אשר יגדירו אותה כחוויה מטלטלת וטראומטית. במהלך עבודתנו אנו נחשפים לסיפורים אנושיים קשים, וברור לנו שזוהי אינה עבודה שכל אחד יכול להתמודד איתה.

עבודות מסוג זה אולי מוגדרות כעבודות ניקיון, אך מדובר בעבודה שהיא מעל ומעבר לכל עבודת ניקיון סטנדרטית. חברות ניקיון לא עוסקות בפינוי בתים מזוהמים, אין מדובר בכמה שקיות אשפה שיש לפנות… יש צורך בסבלים להוצאת הפסולת, התמודדות עם בעיות תברואה קשות, ריחות צחנה עזים, מפגעים בטיחותיים וכמובן ההתמודדות עם האגרן עצמו (במידה ומדובר בדירה של אגרנים כפייתיים).

לאחר שהסתיימה מלאכת הפינוי יש צורך לנקות ולחטא הכל באופן ייסודי. רמות ההזנחה הגבוהות יוצרות לכלוך, ריקבון ושכבות שומניות שאינן יורדות בקלות. חומרי הניקוי הביתיים אינם מתאימים לצורך חיטוי וניקיון במקרים שכאלו. חברות הפינוי משתמשות בחומרים תעשייתיים על מנת להסיר את הזוהמה ולחטא את הבית.

מה עושים עם הפסולת

בבתים מוזנחים ייתכנו כמויות גדולות של פסולת, בעיקר אם מדובר בדירה של אגרן כפייתי. אך גם כאשר מדובר בבתים רגילים שהוזנחו, גם בהם ישנה פסולת רבה הכוללת ריהוט מתפורר ונרקב, שאריות מזון ומארזי אוכל, כלי מטבח, ספרים ישנים, עיתונים, מוצרי חשמל ישנם, בגדים, נעליים ישנות ועוד.

חלקם של הדברים הולכים ישר לפח. הם רקובים, בלויים, מסריחים וחסרי כל שימוש. אך כאשר אנו אומרים ישר לפח, איננו מתכוונים לפח הירוק שמחוץ לבניין. יש צורך במשאית אשפה לצורך פינוי הפסולת לאתרים מורשים. מדובר בכמויות גדולות של אשפה, ולא פסולת ביתית רגילה.

דברים אחרים יכולים להתאים למחזור, ואפילו תרומות לנזקקים בחלק מהמקרים. אך כמובן שעל מנת להגיע לזה יש צורך בתהליך מיון. זה אולי נראה לכם בלתי אפשרי, אך הצוות המיומן שלנו יודע כיצד למיין את הדברים ולעשות סדר בבלגן.

האם התהליך מסתיים בניקיון הבית ?

לאחר שמפנים את כל האשפה והרפש המצטבר בבית, ולאחר פעולות הניקיון והחיטוי, תתגלה במלואה ההזנחה שבבית. יש להניח כי יש בבית מפגעים רבים שיש לתקן. סיוד הקירות הוא דבר בסיסי, אך יתכנו דלתות שבורות, חלונות פגומים ועוד בעיות שונות שיש לטפל בהן. במסגרת שירותי הניקיון ניתן לקבל מענה גם לבעיות אלו.

לסיכום, פינוי דירה או בית מזוהם במצב קשה, וביצוע ניקיון וחיטוי יסודי, הוא לא עבודה לחברות ניקיון. זוהי עבודה המתאימה אך ורק לחברת פינוי דירות בעלת ניסיון. חברה המביאה את הציוד הדרוש, את הצוות המיומן ואת הכוח הנפשי להתמודד עם כל אותן המשימות. וזוהי בדיוק המומחיות שלנו בשי פינוי דירות.

אם אתם זקוקים לנקיון או פינוי דירה של אדם הסובל מאגרנות כפייתית – צלצלו לשי: 050-7454504 או השאירו פרטים באתר:

https://www.house-eviction.co.il

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן