פחות מ 20 יום לבחירות – שס תתמוך בבבחירות לראשות העיר אשקלון ב….

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

20 יום לבחירות למועצת וראשות העיר אשקלון

הבחירות למועצת וראשות העיר אשקלון מתחממות, וממידע שהגיע למערכת עולה כי בשס נערכים להודעה על תמיכה בגורם בבבחירות לראשות העירייה.

בימים אלו מפלגת שס אשקלון בראשותו של כבוד הרב יעקב אביטן שליט"א פועלת על מנת לגבש את הקמפיין לקראת הבחירות ובמקביל נציגי המפלגה עורכים פגישות עם המועמדים השונים לראשות העיר לקראת הכרזה על תמיכה אפשרית.

במי תתמוך שס בבחירות לראשות העיר אשקלון? יו"ר המפלגה באשקלון - כבוד הרב יעקב אביטן שליט"א, צילום: חיים טוויטו
במי תתמוך שס בבחירות לראשות העיר אשקלון? יו"ר המפלגה באשקלון – כבוד הרב יעקב אביטן שליט"א, צילום: חיים טוויטו

בין השמות שעלו כמועמדים לקבלת תמיכתה של שס יש את עו"ד תמר קידר, עו"ד איתי סהר ואפילו ראש העירייה לעת עתה, תומר גלאם.

בשס עדיין לא החליטו מי משלושת המועמדים הנ"ל יקבל את תמיכת המפלגה ונזכיר שישנם שני תושבים נוספים שהגישו את מועמדותם לראשות עיריית אשקלון אולם בשס מתמקדים בשלושת המועמדים.

קידר וסהר רצים בנפרד ללא תמיכה, גלאם מקבל את תמיכת הליכוד והציונות הדתית

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

חשוב להזכיר שכל אחד מהמועמדים רץ עם מפלגה משלו, ופרט לגלאם שמקבל את תמיכת הליכוד והציונות הדתית, המועמדים האחרים רצים ללא מפלגה ארצית בדרך לראשות עיריית אשקלון כשהם חפים מאינטרסים פוליטיים.

בשבועות האחרונים נערך סקר בין תושבי אשקלון שתוצאותיו הפתיעו מאוד את המועמד שנחשף אליהם ומראה על היחלשות מול מועמדים אחרים וממה שקורה ברשתות החברתיות ניכר כי עו"ד תמר קידר ועו"ד איתי סהר מצליחים לקבל תמיכה רבה בקרב התושבים, שכבר מאסו בהבטחות שווא לפני הבחירות מעסקנים שונים שמיד אחרי הבחירות כבר שוכחים את הבטחותיהם.

נזכיר גם את נושא בתי הכנסת שנהרסו ברחבי העיר לאחר הקורונה, זאת למרות הנציגים השונים מטעם החצרות בעיר שלמעשה שיתפו פעולה עם הנהלת העירייה.

רב מוכר מאשקלון שאמור היה להתמודד באחת המפלגות הודיע במפתיע כי הוא מסיר את מועמדותו לאחר שקיבל מספר שיחות טלפון לפיהן הוא עשוי להיפגע והעדיף להיות במצב של שב ואל תעשה, על מנת לא להרגיז חצרות בעיר ובלבד שלא תפגע התכנית להקמת בית הכנסת עליה הוא עמל ביגיע כפיו בעוד אחרים מקבלים תקציבי עתק המועברים אליהם.

פרסום ראשון: משרד הכלכלה מזמין את הציבור להתריע מפני הפקעות מחירים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן