ערב מיוחד של ארגון מאורות אור ישראלי

את הארגון מאורות – אור ישראלי בראשותו של הרב מאיר נעמן שליט"א כבר אי אפשר שלא להכיר, עם שלשה סניפים קיימים והרביעי בדרך, אפשר לומר שישנה הצלחה כבירה. את הסניף הראשון באשקלון הקים הרב נעמן בזיעת אפיו לפני כשנה וחצי, הרעיון היה להקנות ערכים יהודיים, ידע תורני ומושגי יהדות בסיסיים לנוער חילוני מהעיר, מה שבבתי הספר הכלליים לצערנו לא מלמדים.

וכך נוצרה הדתה, בחור ועוד בחור, נער ועוד נער הצטרפו יחד אל כותלי בית המדרש מידי ערב ובמהלך הזמן התחברו הנערים דרך הלימוד, הרצאות, טיולים, מבצעים ופרסים, שבתות משותפות ואת התוצאות לא ניתן לפספס.

ביום ראשון האחרון קיימו בארגון הילולה לכבודם של מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, הרב משה לוי זצ"ל ורחל אימנו. אל ההילולה הגיעו עשרות בני הנוער של הרשת, מתפללי בית הכנסת קהילת מגן דוד ומכובדים נוספים. 

בשולחן הכבוד ישבו: איש החסד הרב אהרון נעמן שליט"א, הרב משה נעמן שליט"א מרצה ותלמידו של הרב משה לוי זצ"ל.

סביב שולחנות ערוכים בכל טוב נהנו האורחים ממוזיקה טובה ודברי תורה המשמחים את הלבבות, את הערב הנחה איש יחסי הציבור יוסי לחיאני תושב אשקלון.

במהלך הערב נשא דברים הרב משה נעמן שליט"א וסיפר על שנותיו הצעירות במחיצת הרב משה לוי זיע"א, על סיפורי הניסים שלא ידועים לכל ועל העמקות בלימודו של הצדיק. 

הרב מאיר נעמן שליט"א יו"ר הרשת נשא דברי תודה והודאה לאורחים, הרבנים והתלמידים כשלאחר מכן הוקרן סרט מרגש המסכם את הפעילות המדהימה של הרשת.

צילום: נתנאל שלמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן