עצורה בפרשת העלמות האם והילד וגם: בהמשך – ראיון בלעדי – מה אומרת הפסיכולוגית שבדקה את הילד?

העלמות האם והילד – עצורה בפרשת ההיעלמות שמעסיקה קצינים ושוטרים רבים במרחב לכיש I כל הפרטים


משטרת ישראל עצרה לפני זמן קצר לחקירה אישה בשנות ה 30 מהיישוב כוכב מיכאל בחשד לעבירות סיוע לחטיפה, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי חקירה. המעצר בוצע לאחר שעלה חשדם של חוקרי המשטרה, כי החשודה מסייעת לאם גלית צרפתי, בהסתרת בנה.

עוד נמסר מהמשטרה כי "מחר תובא החשודה בפני בית המשפט לדיון בעניינה" ונזכיר שמוקדם יותר היום פרסמנו כי הותר לפרסום כי מזה כשבועיים מנהלת משטרת ישראל חקירה תחת צו איסור פרסום, שעניינה איתורו של ילד כבן 5, לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקתו של אביו, אך אמו של הילד לא קיימה את הצו ומאז נעלמו עקבותיה וכן עקבותיו של הילד שנמצא ככל הנראה יחד עמה.

ילד בן חמש בסך הכל רוצה אהבה וחום מהוריו ולגדול באוירה של כיף עם משחקים חוויות ולימוד של דברים חדשים אולם התקופה האחרונה העוברת על הילד קשה לתיאור בין אם הדברים שהאם אמרה נכונים ובין אם לא, והמציאות אליה נקלע הילד אינה מציאות שמישהו מאחל לכל אדם אחר.

מהמשטרה נמסר ש" מראשיתה של החקירה, משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט.

משטרת ישראל התירה לפרסום את פרטי המקרה, ומבקשת את סיוע הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של אמו העונה לשם גלית צרפתי כבת 44 (כוכב מיכאל), ולדווח על כך למוקד 100".

גלית צרפתי, ראיתם? צרו קשר עם המשטרה

לקראת השעה 21:30 נביא כאן בפורטל אשקלון נייעס את הרעיון הבלעדי שנערך עם הפסיכולוגית הקלינית וההתפחותית שטיפלה בילד, עם כל הדברים שאמרה בנוגע לתיק שמעסיק רבים בימים אלו באזור הדרום.

הותר לפרסום: אם ובנה נעלמו כבר שבועיים, מכירים? צרו קשר בדחיפות עם המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן