הותר לפרסום: סמ"ר עמר שרה בנג'ו מחוף אשקלון היא החיילת שנהרגה היום

מטחי טילים רבים הבוקר שוגרו מלבנון לעבר העיר צפת וכוונו למתקן ביטחוני הממוקם בעיר, מהירי נפגעו מספר אזרחים וחיילים ותושבת המושב גיאה במועצה האזורית חוף אשקלון, סמ"ר עמר שרה בנג'ו נהרגה לאחר שנפגעה מאחד הטילים שנורו לעבר צפת במטח הגדול.

הלוויתה התקיימה היום ד', ה' באדר התשפ"ד,בבית העלמין במושב גיאה ולבקשת המשפחה לא היה מסיקור תקשורתי בהלוויה.

מדובר צה"ל עוד נמסר כי היא הועלתה מדרגת סמל לדרגת סמ"ר לאחר מותה. צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

המשפחה תשב שבעה ברחוב רחוב הרימון 215, מושב גיאה, עד ליום שלישי הבא, יב' אדר א' התשפ"ד, יהיה זכרה ברוך, הי"ד.

חיילים נוספים נפצעו באירוע בו נהרגה בנג'ו הי"ד

בנוסף, באירוע בו נפלה סמל עמר שרה בנג׳ו ז״ל נפצע לוחם מילואים מאגף התקשוב באורח קשה. כמו כן, באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים.

כלל החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.

הרמטכ"ל בהערכת מצב בפיקוד צפון לאחר האירוע: " מתמקדים בלהיות מוכנים למלחמה בצפון "

המרטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי ביצע היום הערכת מצב בפיקוד צפון לאחר האירוע ושוחח עם מפקדים בפיקוד. לאחר מכן מסר למפקדים: "אני רוצה שתדעו דבר אחד – אנחנו לא מסיימים את זה בלי להחזיר את התושבים למטולה ולכל היישובים בצפון, ברמת ביטחון גבוהה מאוד.

עכשיו אתם שואלים אותי איך זה יקרה? אנחנו במדים, ואתם גם כשאתם הולכים הביתה, התפקיד הוא לחשוב מוכנות למלחמה. זו המשימה הראשונה שלנו, זה אין אף אחד שחולק איתנו ואנחנו עכשיו מתמקדים בלהיות מוכנים למלחמה בצפון.

השיח הזה בינינו לבין ההנהגה המקומית כאן הוא שיח מאוד מאוד חשוב, לכן אני אומר לכם, בסוף אנחנו נהיה מוכנים למלחמה, אם זה ייגמר לא במלחמה זה לא ייגמר בהתפשרות על ההישגים, חיזבאללה לא פה על הגדר, אנחנו נדחק אחורה את כל היכולות, יהיה כאן הרבה יותר שקט, יהיה כאן הרבה יותר יציבות ואז נגיד תושבים יכולים לחזור.

האם זה קורה מחר? כנראה שלא, ייקח קצת זמן. אני חושב שגם התושבים מהשיח שלי עם ההנהגה מעדיפים עוד קצת זמן אבל תביאו אותנו לתוצאה טובה".

הרמטכ"ל בפיקוד צפון, צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל בפיקוד צפון, צילום: דובר צה"ל

מענק לתושבי הדרום – כל המידע במקום אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן