עיריית אשקלון תילחם בה או שהפעם יצטרפו אליה? תמר קידר בדרך לבגצ

עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל

עו"ד תמר קידר כבר הצליחה להביא הישג משמעותי בתחום המיגון לעיר אשקלון, אולם בזמנו עיריית אשקלון והעומד בראשה סירבו להצטרף לתביעה שהגישה נגד הממשלה במטרה למגן את העיר.

לא רק שהעירייה סירבה להצטרף לתביעה של קידר, לאחר שבגצ הכריח את עיריית אשקלון להצטרף לתביעה, ועו"ד תמר קידר שהבינה היטב את הסכנות לעיר במידה ותפרוץ מלחמה או יהיה ירי לכיוון אשקלון, ניצחה והביאה להחלטה שחייבים למגן את העיר, אבל לפתע ראש עיריית אשקלון תומר גלאם מיהר להצטלם עם הממשלה וטען שהביא החלטה אחרת שלמעשה ביטלה את החלטת בג"צ ותצא לפועל תוך זמן קצר.

בפועל כמובן, אחרי שהצילומים וההודעות לתקשורת הסתיימו, גם ההבטחות נעלמו והתוצאה העגומה ידועה, העיר אשקלון כולה ללא מיגון ראוי ובעירייה ממשיכים לשלוח הודעות לתקשורת באמצעות היועצים שומרי החוק של ראש העירייה.

במהלך דיון בכנסת הציעו לצרף גם את אשקלון למנהלת 'תקומה', נחשו מי התנגד?

למרות שהמחדל של המיגון עולה לתושבי אשקלון במתחים רבים, נדמה שיש מי שפחות מתרגשים מהנושא ובשבוע שעבר כשעלה רעיון במסגרת דיון של ועדת החינוך בנוגע למיגון העיר אשקלון להציע את צירוף העיר אשקלון למיזם תקומה שמתקצב את הרשויות בדרום לצורך שיקום, ראש העירייה גלאם שלל את הרעיון מיד.

המועמד לראשות העיר עו"ד איתי סהר שנכח במקום קלט במהירות את מה שקורה והתנגד לדבריו של גלאם, כך גם עו"ד תמר קידר שביום שישי האחרון הוציאה הודעה לציבור והודיעה על המאבק לצורך מענקי עידוד חזרה לעבוד לתושבי העיר אשקלון.

ממשיכה לעשות סדר ולדאוג לתושבים

כאמור, עו"ד תמר קידר, המועמדת לראשות העירייה ממשיכה לעשות את מה שמי שאמורים לעשות אותו הם הבכירים בעיריית אשקלון והחליטה לפעול למען התושבים שוב.

בהודעה שהוציאה ביום חמישי כתבה: " שלום רב חברים יקרים. לעדכן לגבי מענק עידוד חזרה לעבודה לתושבים עם ממ"ד, שעובדים מחוץ לעיר.

רבים מכם שואלים אותי לגבי תגובת יועמ"ש הביטוח לאומי לטענותיי שנבדקו על ידי משרד האוצר.

בעניין הזה, אעדכן שמהבוקר אני במשא ומתן רציף ודין ודברים בהתכתבויות עם נציגי האוצר וביטוח לאומי, כדי להכליל את אשקלון כיישוב מפונה.

הם מנסים להתחמק מהטענות המשפטיות המפורטות שהצגתי, ואני מתעקשת לקבל מענה מפורט לסיבה שבגינה החליטו לשלול זכאות מאלפי תושבי אשקלון שכירים שעובדים מחוץ לעיר, רק בגלל שיש להם ממ"ד.
העיר הכי מטווחת במדינת ישראל ושגם הבוקר תושביה היו תחת מתקפת טילים רצחנית, בעוד ילדיהם נמצאים במוסדות החינוך.

מבחינתי, לא הסכמתי יותר להמשיך את ההתפלפלות המשפטית ועצרתי את משיכת הזמן.

לכן, הודעתי לפני זמן קצר כי אם עד ליום 10.1.24 הם לא יתנו מענה מפורט וענייני עם נימוקים לשלילת הזכאות, אפנה לערכאות משפטיות.

לגבי תושבים שעובדים אצל מעסיק ציבורי, אעדכן בהמשך , לאחר היוועצות עם ועד עובדי התעשייה האווירית.

לכל מי שפונה אלי בעניין (עשרות רבות מידי יום), אבקש להמתין.

זה לא אבוד. וממילא יש זמן להגיש את הבקשה למענק זה, עד 1.1.25. שלכם. תמר

להצטרפות לקבוצת וואצאפ – אפשר גם אחרת – תמר קידר: https://chat.whatsapp.com/BHeny4xpXRR77htz7V4yjp "

עו
המועמדת לראשות עיריית אשקלון – עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל

הורים לילדים? חוק נקודות זיכוי החדש נכנס לתוקף – תוספת של עד מאות ש"ח למשפחה בנטו

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן