עינוי דין? יותר משנה – שוב דחייה בגזר הדין של שמעוני לאחר פס"ד המדובר של מרגולין יחידי, דוידי צפוי לעבודות שירות

עינוי דין? יותר משנה – שוב דחייה בגזר הדין של שמעוני לאחר פס"ד המדובר של מרגולין יחידי שגרר תגובות רבות, דוידי צפוי לעבודות שירות

השבוע התקבלה החלטתו החדשה של השופט בני שגיא מבית המשפט המחוזי בתל אביב, לפיה גזר הדין במשפט שמעוני יידחה שוב ויינתן בעוד יותר מחודש.

סך הכל, מדובר ביותר משנה ממועד פסק הדין שניתן בעניינם של איתמר שמעוני, עופר שמעוני, משה פונטה ויואל דוידי, וגרר תגובות רבות ופרשנויות לפיהן ההרשעה הגיעה בעקבות איתות לראש הממשלה בנימין נתניהו.

איתמר שמעוני לאחר פסק הדין, בצאתו מבית המשפט המחוזי בתל אביב. צילום: אודי דוד בן דוד

המועד החדש שנקבע לדיון הוא כ"ג בכסלו בשעה 11:30 בבוקר באולם הדיונים של השופט בני שגיא בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

עורכי הדין והנוכחים מתקפלים לאחר הדיון באולמה של מרגולין יחידי. צילום: אודי דוד בן דוד

לפי לו"ז מערכת בתי המשפט, השמעת גזר הדין באולם תמשך כמחצית השעה בלבד, ובהנחה והכל יתנהל כשורה, בשעה 12 הדיון כבר יסתיים.

בהחלטה על דחיית מועד הדיון כתב השופט בני שגיא כי:" טרם יינתן גזר הדין, ומבלי שיהיה בכך כדי לעורר ציפיות בליבו של הנאשם, ראיתי להורות על בחינת התאמתו של נאשם 3 לביצוע עבודות שירות. " ( הכוונה ליואל דוידי )

רה"ע אשקלון לשעבר איתמר שמעוני לא רצה להתייחס לדחייה אך אמר: " כל עכבה לטובה. אני מאמין בבורא עולם "

מתן גזר הדין נדחה שוב, משפט שמעוני

נזכיר שלפני כשנה בזמן בו המדינה סערה בעקבות פרשיות שפורסמו בכלי התקשורת בנוגע לתיקי נתניהו, פרשנים רבים טענו כי יש קשר ישיר בין פסק הדין שניתן על ידי מרגולין יחידי לתיקי נתניהו והם טענו כי משפטים רבים נאמרו בפסק הדין והוא ניתן בצורה כזו על מנת ליצור תקדים נגד רה"מ נתניהו.

"הוא התעקש שנחגוג לו את היום הולדת כבר בשבת ולא נחכה עוד כמה ימים" צפו בדברי ההספד הכואב של הרב יובל אוחיון לבנו דוד ישראל ז"ל וגרסת הנהג בבית המשפט בלחיצה כאן

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן