עוד בית ספר לבידוד? חשש שמנהלת נוספת נדבקה בקורונה והמחדל ההזוי היום במתחם בדיקות הקורונה בהיכל:

עוד בית ספר לבידוד? חשש שמנהלת נוספת נדבקה בקורונה ( ממתינה לתוצאות הבדיקה) וגם: המחדל ההזוי היום במתחם בדיקות הקורונה בהיכל I אשקלנייעס

לאחר שהבוקר אומתה מנהלת מאשקלון כחולת קורונה ואף יש לה תסמינים של המחלה, מתברר שהערב מנהלת נוספת, מבית ספר מוכר בעיר ניגשה לבדיקת קורונה לאחר שהיתה בבידוד.

המגיפה ממשיכה להתפשט ברחבי העיר ומסתבר שגם אנשי ההוראה והחינוך מבינים שהם כבר לא ממש רוצים לקחת חלק בניסוי המתקיים על חשבונם.

פרק תהלים לרפואת החולים בקורונה:
 " הללו את ה' כל גוים שבחוהו כל האומים; 
כי גבר עלינו חסדו ואמת ה' לעולם הללויה'

צוותי חינוך ותלמידים רבים בעיר נשלחו לבידוד לאחר שנחשפו לחולי קורונה בבתי הספר וגני הילדים ברחבי העיר ונראה שאין מנוס מלסגור את בתי הספר באשקלון, לפחות של הכיתות הגבוהות.

המנהלת שנשלחה היום לבדיקה, לאחר ששהתה כאמור בבידוד היא מנהלת בבית ספר די מוכר באשקלון, וכעת היא, משפחתה, אנשי הסגל, התלמידים וההורים מחכים לתוצאות הבדיקה שעברה הערב.

בינתיים, העיר אשקלון נמצאת כמועמדת לעוצר לילי, דבר שבוודאי ימנע כיף ממשפחות רבות שביקשו בסך הכל להגיע לאירועים או להתאוורר מעט ברחובות.

יו"ר הנהגת ההורים אבי רווח, ששוב נחשף להתפשטות המגיפה גם היום במוסדות החינוך בעיר, אמר למערכת 'אשקלנייעס':

" היה ברור לחלוטין שפתיחת שנת הלימודים למרות מתווה הקורונה תביא בסמוך אליה מודבקים ומבודדים.

מה עוד שחלק מהציבור השכיל להבין שהלמידה מרחוק הפכה לרחוק מלמידה. ולכן כלל המערכות לרבות משרד הבריאות משרד החינוך הנהגת ההורים הארצית והעירונית ביחד עם צוות מינהל החינוך שקל את החלופות ונתקבלה החלטה של פתיחת שנת הלימודים במתווה הנוכחי.

אבי רווח, יו"ר הנהגת ההורים העירונית. צילום: שניר רביבו

נכון לא צפינו גל משמעותי שכזה אשר הביא לסגירה מלאה או חלקית של מוסדות חינוך רבים, ולכן עלינו מעתה לשקול שבעתיים כל החלטה לבחון את ההתרחשויות אל מול נתוני אמת ולהגיע להכרעות הנכונות.

ליבי עם צוותי ההוראה התלמידים וההורים. ברור לחלוטין שנדרש להסקת מסקנות מהירה ואף אם תהינה החלטות כואבות ככל שתהיינה תמיד שלומם ובריאותם של הילדים הוא הקו המנחה אותנו והוא אשר עומד לנגד עיניינו. "

בתוך כך, היום החלו באשקלון בבדיקת תושבים רבים המעוניינים לוודא שהם לא נשאי קורונה, אך נראה שמישהו לא הבין שהנגיף מדבק וכעת נותר לקוות שאנשים שהגיעו למקום בריאים, לא נדבקו בנגיף בעקבות השערוריה וחוסר הסדר שהשתרר במקום.

תושבים שהגיעו למקום אמרו למערכת אשקלנייעס: " מה העירייה חושבת שהיא עושה? הם רוצים להדביק אנשים? כולם כאן צפופים וחום ושמש וכולם רוצים להכנס מתחת לצל. זה לא הגיוני, הגענו להיבדק ולא להידבק. מי חשב לארגן את זה ככה? "

תושבים: "הגענו להיבדק ולא להידבק"

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה לטענות התושבים כי: " אנו מברכים על ההיענות הרבה של הציבור לביצוע בדיקות קורונה.

לאור ההיענות ביצענו כבר במהלך הבוקר מספר מהלכים שנועדו לאפשר ככל הניתן את קיום הבדיקות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במרכזן – שמירה על מרחק, הוספת עמדות בדיקה, הוספת מסלולי בדיקה, הגברת עבודות ונוכחות הפיקוח.

נפעל לכך שהצוותים הפועלים במקום יוודאו כי התושבים הבאים לבצע את הבדיקות יעשו זאת תוך שמירה קפדנית על בריאותם ובריאות הסובבים אותם.

המתחם פועל עד השעה 19:00 וימשיך לפעול גם ביומיים הקרובים. אנו מזמינים את הציבור להגיע ולהיבדק תוך שמירה על הסדר וההנחיות.

יש להדגיש כי אנשים שהונחו להימצא בבידוד מתבקשים שלא להגיע למתחם הבדיקות. "

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן